vilket elevhem skulle du blivit igentligen?
Forum > Harry Potter > vilket elevhem skulle du blivit igentligen?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
adliitam
Elev |
11 apr, 2012 00:14 |
|
Piggy
Elev |
11 apr, 2012 00:31 |
|
Borttagen
|
Hufflepuff 16
Ravenclaw 13 Gryffindor 8 Slytherin 7 Visste att jag var en Hufflepuff, sen Ravenclaw, men visste inte att Gryffindor & Slytherin var så jämn. 11 apr, 2012 10:10 |
|
seamus
Elev |
Jag blev både Gryffindor & Slytherin, sen Ravenclaw och sist Hufflepuff.
Kom igen nu hogwarts. Vi är bättre än andra skolor.
11 apr, 2012 10:39 |
|
Borttagen
|
Jag blev Gryffindor. Det blev ganska jämnt med allihopa vilket jag är glad för.
11 apr, 2012 10:58 |
|
dr.severus snigelhorn
Elev |
Jag blev Slytherin. På andra plats så var det Gryffindor (chockerande), trea Ravenclaw och fyra Hufflepuff (chockerande)
Jag är son till Proffesor Snigelhorn.
11 apr, 2012 13:22 |
|
singingbird
Elev |
11 apr, 2012 15:01 |
|
ElliePotter
Elev |
Gryffindor ♥
Gryffindor until we die ♥ 11 apr, 2012 15:43 |
|
Grey Lady
Elev |
12 apr, 2012 15:05 |
|
Alice Weasley
Elev |
4 mar, 2013 15:14 |
Du får inte svara på den här tråden.













Mugglarportalen