Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

HARRY POTTER SNACKET

Forum > Harry Potter > HARRY POTTER SNACKET

1 2 3 ... 8 9 10 11 12 13
Användare Inlägg
soratanaka
Elev

Avatar


@Riddiculus: Nej, men Lockhart. Det spelet är på engelska, och därför finns bara de engelska namnen med. Låt mig även föreslå att man skriver endast efternamnen, exempelvis; Riddle, Gaunt, Slytherin, Potter, Black, Lestrange, Malfoy, Wilkes, Parkinson, Zabini, Montague~

Men det finns även djur och andra varelser med; Griphook, Fawkes, Hedwig, Hokey, Kreacher~

"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people."

14 jan, 2011 19:34

OliviaGranger
Elev

Avatar


Hagrid är fortfarande bäst.

♥ Hagrid♥

14 jan, 2011 21:08

Riddiculus
Elev

Avatar


Skrivet av soratanaka:
@Riddiculus: Nej, men Lockhart. Det spelet är på engelska, och därför finns bara de engelska namnen med. Låt mig även föreslå att man skriver endast efternamnen, exempelvis; Riddle, Gaunt, Slytherin, Potter, Black, Lestrange, Malfoy, Wilkes, Parkinson, Zabini, Montague~

Men det finns även djur och andra varelser med; Griphook, Fawkes, Hedwig, Hokey, Kreacher~


Aha xDDD ♥

14 jan, 2011 21:10

soratanaka
Elev

Avatar


Skrivet av OliviaGranger:
Hagrid är fortfarande bäst.

ZOMFG! Läste "Hagrid är en best" först, och jag blev helt gråtfärdig och tänkte spåra ut med att lägga in en Hagrid-parad (= x100 000 000 000 000 000). Men så läste jag rätt sen och blev helt lycklig!

Fast, jag tycker ändå inte Hagrid är bäst. Han skulle ha gjort något när han såg hur Dursleys behandlade Harry (något som inte klassificeras som offensivt).


@Riddiculus; Höhöhöh!

"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people."

14 jan, 2011 21:13

OliviaGranger
Elev

Avatar


Skrivet av soratanaka:
Skrivet av OliviaGranger:
Hagrid är fortfarande bäst.

ZOMFG! Läste "Hagrid är en best" först, och jag blev helt gråtfärdig och tänkte spåra ut med att lägga in en Hagrid-parad (= x100 000 000 000 000 000). Men så läste jag rätt sen och blev helt lycklig!

Fast, jag tycker ändå inte Hagrid är bäst. Han skulle ha gjort något när han såg hur Dursleys behandlade Harry (något som inte klassificeras som offensivt).


@Riddiculus; Höhöhöh!


Ja... Det är sant. Men jag ser förbi de ytterst få dåliga sakerna med Hagrid. Jag älskar honom oavsett vad.

♥ Hagrid♥

14 jan, 2011 21:15

Borttagen

Avatar


Skrivet av OliviaGranger:
Skrivet av soratanaka:
Skrivet av OliviaGranger:
Hagrid är fortfarande bäst.

ZOMFG! Läste "Hagrid är en best" först, och jag blev helt gråtfärdig och tänkte spåra ut med att lägga in en Hagrid-parad (= x100 000 000 000 000 000). Men så läste jag rätt sen och blev helt lycklig!

Fast, jag tycker ändå inte Hagrid är bäst. Han skulle ha gjort något när han såg hur Dursleys behandlade Harry (något som inte klassificeras som offensivt).


@Riddiculus; Höhöhöh!


Ja... Det är sant. Men jag ser förbi de ytterst få dåliga sakerna med Hagrid. Jag älskar honom oavsett vad.


Hagrid kan man inte ogilla! Dock är han ibland för godhjärtad och är väldigt svag för tillsynes svarslösa varelser... Men jag älskar honom!

14 jan, 2011 21:22

soratanaka
Elev

Avatar


^ Höh, ja, Hagrid är lite som en lillebror. ♥

"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people."

14 jan, 2011 21:23

Samsara
Elev

Avatar


Severus ♥

14 jan, 2011 21:56

OliviaGranger
Elev

Avatar


Jag tror att vi alla nu kan komma överens om att Hagrid är bäst.

♥ Hagrid♥

14 jan, 2011 21:57

soratanaka
Elev

Avatar


Severus är bättre än Hagrid.

"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people."

14 jan, 2011 21:59

1 2 3 ... 8 9 10 11 12 13

Forum > Harry Potter > HARRY POTTER SNACKET

Du får inte svara på den här tråden.