HARRY POTTER SNACKET
Forum > Harry Potter > HARRY POTTER SNACKET
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
soratanaka
Elev |
@Riddiculus: Nej, men Lockhart. Det spelet är på engelska, och därför finns bara de engelska namnen med. Låt mig även föreslå att man skriver endast efternamnen, exempelvis; Riddle, Gaunt, Slytherin, Potter, Black, Lestrange, Malfoy, Wilkes, Parkinson, Zabini, Montague~
Men det finns även djur och andra varelser med; Griphook, Fawkes, Hedwig, Hokey, Kreacher~ "We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 14 jan, 2011 19:34 |
|
OliviaGranger
Elev |
Hagrid är fortfarande bäst.
♥ Hagrid♥ 14 jan, 2011 21:08 |
|
Riddiculus
Elev |
Skrivet av soratanaka: @Riddiculus: Nej, men Lockhart. Det spelet är på engelska, och därför finns bara de engelska namnen med. Låt mig även föreslå att man skriver endast efternamnen, exempelvis; Riddle, Gaunt, Slytherin, Potter, Black, Lestrange, Malfoy, Wilkes, Parkinson, Zabini, Montague~ Men det finns även djur och andra varelser med; Griphook, Fawkes, Hedwig, Hokey, Kreacher~ Aha xDDD ♥ 14 jan, 2011 21:10 |
|
soratanaka
Elev |
Skrivet av OliviaGranger: Hagrid är fortfarande bäst. ZOMFG! Läste "Hagrid är en best" först, och jag blev helt gråtfärdig och tänkte spåra ut med att lägga in en Hagrid-parad (= Fast, jag tycker ändå inte Hagrid är bäst. Han skulle ha gjort något när han såg hur Dursleys behandlade Harry (något som inte klassificeras som offensivt). @Riddiculus; Höhöhöh! "We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 14 jan, 2011 21:13 |
|
OliviaGranger
Elev |
Skrivet av soratanaka: Skrivet av OliviaGranger: Hagrid är fortfarande bäst. ZOMFG! Läste "Hagrid är en best" först, och jag blev helt gråtfärdig och tänkte spåra ut med att lägga in en Hagrid-parad (= Fast, jag tycker ändå inte Hagrid är bäst. Han skulle ha gjort något när han såg hur Dursleys behandlade Harry (något som inte klassificeras som offensivt). @Riddiculus; Höhöhöh! Ja... Det är sant. Men jag ser förbi de ytterst få dåliga sakerna med Hagrid. Jag älskar honom oavsett vad. ♥ Hagrid♥ 14 jan, 2011 21:15 |
|
Borttagen
|
Skrivet av OliviaGranger: Skrivet av soratanaka: Skrivet av OliviaGranger: Hagrid är fortfarande bäst. ZOMFG! Läste "Hagrid är en best" först, och jag blev helt gråtfärdig och tänkte spåra ut med att lägga in en Hagrid-parad (= Fast, jag tycker ändå inte Hagrid är bäst. Han skulle ha gjort något när han såg hur Dursleys behandlade Harry (något som inte klassificeras som offensivt). @Riddiculus; Höhöhöh! Ja... Det är sant. Men jag ser förbi de ytterst få dåliga sakerna med Hagrid. Jag älskar honom oavsett vad. Hagrid kan man inte ogilla! Dock är han ibland för godhjärtad och är väldigt svag för tillsynes svarslösa varelser... 14 jan, 2011 21:22 |
|
soratanaka
Elev |
^ Höh, ja, Hagrid är lite som en lillebror. ♥
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 14 jan, 2011 21:23 |
|
Samsara
Elev |
Severus ♥
14 jan, 2011 21:56 |
|
OliviaGranger
Elev |
Jag tror att vi alla nu kan komma överens om att Hagrid är bäst.
♥ Hagrid♥ 14 jan, 2011 21:57 |
|
soratanaka
Elev |
Severus är bättre än Hagrid.
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 14 jan, 2011 21:59 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen