Om någon kunde se mig [Sv]
Forum > Fanfiction > Om någon kunde se mig [Sv]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
AlexZz
Elev |
Nawww
Sj. kan jag inte spendera den med Andreas XD vi e lediga för att lärarna inte gillar när vi smyger in choklad/blommor i skolan! Edit: Good luck with your sickness! . .
14 feb, 2012 13:31 |
|
Borttagen
|
krya på dig! skriv mer då du kan!
14 feb, 2012 14:45 |
|
LunaLovegood1
Elev |
14 feb, 2012 15:05 |
|
Borttagen
|
Tack!
Han ringde nyss och bjöd ut mig. Och jag var tvungen att säga nej. Wie Men kollar på Sabrina Ska försöka skriva mer snart!!!!! 14 feb, 2012 15:29 |
|
LunaLovegood1
Elev |
14 feb, 2012 15:29 |
|
Borttagen
|
=) Kommer snart Som sagt, tack!
14 feb, 2012 15:58 |
|
AlexZz
Elev |
14 feb, 2012 16:15 |
|
karlsson.9
Elev |
Yesssssss
14 feb, 2012 17:56 |
|
Lokix
Elev |
bra kapitel.
Todeledo 20 feb, 2012 20:10 |
|
Borttagen
|
Tack! Har jätte hosta nu så svårt att skriva men jag sitter och försöker komma upp med något bra!!
20 feb, 2012 22:05 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen