Gymnasiemässan i Älvsjö.
Forum > Off Topic > Gymnasiemässan i Älvsjö.
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
cannedcorn
Elev |
25 nov, 2011 22:10 |
|
Somnium
Elev |
Skrivet av Hotissue: Någon som var där idag? (Jag var där igen..) Det blev värsta bråket hela vägen ner till busstationen strax innan dom stängde Polisen kom visserligen efter några minuter bara, men ändå... Tycker att det var konstigt att det började vid mässan när det fanns så mycket vakter och poliser där redan. Jag var där idag igen! Kom dit vid halv 3 tiden c: http://slytherinunicorn.tumblr.com/
25 nov, 2011 22:10 |
|
Borttagen
|
Jag ska kanske dit igen på lördag :3
25 nov, 2011 22:10 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag ska kanske dit igen på lördag :3 Jag med! Då får du ropa tillbaka någon annan slags juice, så kan vi hitta varandra 8-D God, I'm a genius. 25 nov, 2011 22:12 |
|
Enchanted
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag ska kanske dit igen på lördag :3 Jag med! Då får du ropa tillbaka någon annan slags juice, så kan vi hitta varandra 8-D God, I'm a genius. Jag ska också dit imorn! Jag är idioten som springer runt och sjunger "ÅKA PENDELTÅG! I'M A LOSER BABY, JAG HAR INGE KÖRKORT!" xD 25 nov, 2011 22:14 |
|
Borttagen
|
^
^CRABJUICE! 25 nov, 2011 22:14 |
|
Borttagen
|
Crabjuice it is!
25 nov, 2011 22:15 |
|
Borttagen
|
Vilken tid ska ni dit?
25 nov, 2011 22:48 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Vilken tid ska ni dit? Åker 12 från centralen i think 25 nov, 2011 22:48 |
|
cannedcorn
Elev |
25 nov, 2011 22:48 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen