Konstiga matvanor!
Forum > Off Topic > Konstiga matvanor!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
expelliarmus
Elev |
20 nov, 2011 00:43 |
|
Borttagen
|
Rått kött är jävligt gott med barbeque sås! I feel lika a dinosaur :X Rawr.
20 nov, 2011 00:44 |
|
Enchanted
Elev |
Skrivet av lillamymin: Graalh. Jag har aldrig förr stött på någon som också äter okokta makaroner. Jag brukar äta det som andra äter godis. Satt en gång på en sju timmar lång bussresa och år okokta makaroner hela vägen. Annars har jag en kärlek till äppelmos till typ allting. Jag tänker ta med mig ett paket makaroner på bussen när jag åker till julbalen i Kalmar Och förövrigt anser jag att Gryffindor kickar de andra elevhemmens små rumpor 20 nov, 2011 00:44 |
|
adliitam
Elev |
Brukar också äta okokta mackaroner, men okokt spagetti är godare
"Och förövrigt anser jag att Gryffindor kickar de andra elevhemmens små rumpor" ![]() ![]()
20 nov, 2011 00:44 |
|
lillamymin
Elev |
Skrivet av Enchanted: Skrivet av lillamymin: Graalh. Jag har aldrig förr stött på någon som också äter okokta makaroner. Jag brukar äta det som andra äter godis. Satt en gång på en sju timmar lång bussresa och år okokta makaroner hela vägen. Annars har jag en kärlek till äppelmos till typ allting. Jag tänker ta med mig ett paket makaroner på bussen när jag åker till julbalen i Kalmar Well, ett paket på tåget hade inte varigt helt fel. Eller att bara ha sådär på kvällen när alla andra ska envisas med sina konstiga vanor. Tack för tipset. ^Okokt spagetti är bara långt. Och jag brukar bara sticka mig på det. Det finns mitt i skogen en oväntad glänta som bara kan hittas av den som gått vilse. 20 nov, 2011 00:47 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Enchanted: Jag tänker ta med mig ett paket makaroner på bussen när jag åker till julbalen i Kalmar Och förövrigt anser jag att Gryffindor kickar de andra elevhemmens små rumpor Spara några till mig : ) 20 nov, 2011 00:49 |
|
Kenni NishkiTishki
Elev |
Blanda ett glas obóy och häll i cornflakes! Du sparar både tid och disk!
http://kenninishkitishki.tumblr.com
20 nov, 2011 01:21 |
|
Borttagen
|
Just det, leverpastej med majonnäs och inlagd gurka är oerhört gott men jag har aldrig hört talas om en svensk som väljer att ha det på mackan. D;
20 nov, 2011 02:24 |
|
expelliarmus
Elev |
^ Jag vet jättemånga som äter mackor med leverpastej och inlagd gurka (smörgåsgurka)! Jag själv gjorde det när jag tyckte om leverpastej och det är ju nästan lag på att ha dom två tillbehören tillsammans
20 nov, 2011 09:49 |
|
Borttagen
|
Kan inte äta senap. Nej nej nej! :O
20 nov, 2011 10:14 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen