Om du fick ha ett husdjur i HP...
Forum > Harry Potter > Om du fick ha ett husdjur i HP...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Sirius_Musta
Elev |
Skrivet av kakan42: kanske en uggla så kunde jag brevväxla med alla möjliga under sommarn Precis, håller med!
5 dec, 2011 23:46 |
|
Borttagen
|
En karberos som Fluffy
6 dec, 2011 12:52 |
|
Morris
Elev |
En sån där Aragog-spindel kanske... Akromantula? Eller en... ööh... uggla?
Eh.. Eller... Nej, där ljög jag va? ^^ 6 dec, 2011 12:53 |
|
prongs
Elev |
oj, svårt!! en hippogriff skulle vara ascoolt!
PRONGS RODE AGAIN LAST NIGHT | ♥ jeffrey, king of my heart ♥ 6 dec, 2011 12:54 |
|
.Ginny.
Elev |
Skrivet av Borttagen: En enhörning tror jag Samma här, någonting av de två! ♥ _SanD_ <3 .Ginny. since 5/7-12
6 dec, 2011 12:54 |
|
Sirius_Musta
Elev |
Skrivet av prongs: oj, svårt!! en hippogriff skulle vara ascoolt! hehe
6 dec, 2011 16:53 |
|
Borttagen
|
Hippogriff, fast hade nog försökt skaffa en pygmépuff oxå.
6 dec, 2011 19:41 |
|
Jossan
Elev |
En nifflare hade varit väldigt användbar
Annars en Hippogriff!
Spana gäna in min fanfiction: Spoiler:
Tryck här för att visa! 7 dec, 2011 09:56 |
|
Dederiku
Elev |
Jag vill ha en Testral!
Oh, Hai! 7 dec, 2011 13:29 |
|
Hermia
Elev |
En uggla, en fenix eller en hippogriff
Once a MADling, always a MADling 7 dec, 2011 21:31 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen