Solstorm ''planerad'' att inträffa runt 2012-2013
Forum > Off Topic > Solstorm ''planerad'' att inträffa runt 2012-2013
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Okej, nu kommer den smarte-Miyuki in i bilden (not)..
För liksom, om vi bara skulle se till att nästan alla människor i världen skulle tänka på miljön, inte släppa ut lika mycket koldioxid osv. så skulle inte sånt här förekomma? Så alla miljökatastrofer och annat är människans fel, det är bara att inse att allt är vårat eget fel och vi måste se till att få stopp på detta om vi vill att alla generationer efter oss ska överleva. (inte för att detta har med solstormar att göra, men eftersom ni diskuterar miljökatastrofer så, ja 13 nov, 2011 21:31 |
|
accioron
Elev |
14 nov, 2011 00:26 |
|
expelliarmus
Elev |
14 nov, 2011 00:32 |
|
Solkatten
Elev |
Stackars dom som lever om 300 000 år
Jag trodde ändå inte på det från första början att den skulle gå under då. Visst, man kanske blev lite orolig ändå, men jag trodde det inte och gissa, jag hade rätt "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 14 nov, 2011 00:55 |
|
Danzi
Elev |
Jag läste igår att nasa bekräftat att det INTE kommer ske någon solstorm, så alla som är oroliga för det kan pusta ut
![]() ![]()
http://danzis.blogg.se
14 nov, 2011 13:37 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Danzi: Jag läste igår att nasa bekräftat att det INTE kommer ske någon solstorm, så alla som är oroliga för det kan pusta ut Kan man få se källa? O: 14 nov, 2011 13:51 |
|
Twix
Elev |
^ Kolla in länken i acciorons senaste inlägg
14 nov, 2011 14:04 |
|
Danzi
Elev |
Skrivet av Borttagen: Här är källan: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article13927530.ab Skrivet av Danzi: Jag läste igår att nasa bekräftat att det INTE kommer ske någon solstorm, så alla som är oroliga för det kan pusta ut Kan man få se källa? O: ![]() ![]()
http://danzis.blogg.se
14 nov, 2011 16:09 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen