LeakyCon 2012
Forum > Harry Potter > LeakyCon 2012
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Jag vill se/träffa Starkid !! :'(
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 21 maj, 2012 16:17 |
|
Linny
Elev |
7 aug, 2012 23:15 |
|
t i l d a
Elev |
JAG VILL DIT!!!!!! AVP3D:AVPSY KOMMER BLI EPIC! ♥
Tack och lov verkar det som om de kommer lägga upp den på youtube. Om de inte hade gjort det skulle jag ha dött, just sayin'
7 aug, 2012 23:21 |
|
Writteninthemoonlight
Elev |
Jag vill så gärna dit, så många "kända" personer inom HP-fandom (typ Alex Carpenter, Kristina Horner osv) ska dit och de twittar om det hela tiden. Skådespelare från filmerna, Starkid, Wrock, nerdfighters...Det är så fint att det knappt finns och en stor dröm för mig är att en dag få gå på leakycon för det verkar så galet fantastiskt! ♥
Tumblr
http://naturallybookish.tumblr.com/
7 aug, 2012 23:34 |
|
Cailine
Elev |
8 aug, 2012 02:14 |
|
Writteninthemoonlight
Elev |
Oh my god, oh my god I'm so excited right now I can't even....LEAKYCON KOMMER TILL LONDON NÄSTA ÅR, DET SKA HÅLLAS I LONDON, I EUROPA!!! Det är inte sant, jag kan inte andas just nu, det är HELT otroligt, jag har velat gå på Leaky så oerhört länge och nu har jag äntligen min chans!! Jag måste GÅ, så är det bara det finns inga andra alternativ!!!!
källa: http://www.leakycon.com/2012/08/12/one-more-thing/
Tumblr
http://naturallybookish.tumblr.com/
13 aug, 2012 00:01 |
|
MissWentz
Elev |
Skrivet av Li: Då jag var på LeakyCon i år känner jag inte att jag behöver åka igen, som tuuur är. Skulle aldrig kunna spara alla pengar som krävs igen och inte orka det heller XD Eran videoblogg om det äger!! ![]()
13 aug, 2012 00:16 |
|
Linny
Elev |
26 aug, 2012 01:17 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen