Vart ska du se HP7?
Forum > Harry Potter > Vart ska du se HP7?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
leumas vän
Elev |
Skrivet av Abrakadabra: Skrivet av Nymphadora Tonks!: Det står fortfarande att det är 15 års gräns så jag har skickat ett klagomail nu! Ah! Det struntar jag i! Jag går på den ändå...Och dem kan ju försöka stoppa mig!!! MORR Var försikitg, remember: Knowledge and wisdom is the real power. 14 jun, 2011 15:20 |
|
Abrakadabra
Elev |
Skrivet av leumas vän: Skrivet av Abrakadabra: Skrivet av Nymphadora Tonks!: Det står fortfarande att det är 15 års gräns så jag har skickat ett klagomail nu! Ah! Det struntar jag i! Jag går på den ändå...Och dem kan ju försöka stoppa mig!!! MORR Var försikitg, remember: Knowledge and wisdom is the real power. Hehe!
14 jun, 2011 15:37 |
|
Maharajah
Elev |
Jag är så TAGGAD.
Hoppas för eran skull att det blir 11 års gräns eller ngt 14 jun, 2011 19:56 |
|
Borttagen
|
Jag ska se den i Medborgarplatsen.
15 jun, 2011 16:35 |
|
EMELESEL
Elev |
Örebro, SF bio, den 23 Juli tillsammans med alla andra på mugglisträffen
15 jun, 2011 17:47 |
|
Borttagen
|
Oj, jag har redan sett den..
17 feb, 2013 14:14 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen