vad gör du just NU?
Forum > Off Topic > vad gör du just NU?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Wingardium Leviosa
Elev |
21 dec, 2011 17:59 |
|
Borttagen
|
skype'ar med min bästa vän och äter chips ^^
21 dec, 2011 18:02 |
|
Borttagen
|
Funderar på om jag ska spela Mass Effect på PC eller Assassin's Creed på Xbox360. First world problems ^^ Dessutom tittar jag på den här videon.
21 dec, 2011 18:06 |
|
Wingardium Leviosa
Elev |
Nu gråter jag för att jag faktiskt sett Santa Baby och hahahahha vad tänker de med egentligen fkgdkjsfhdn
21 dec, 2011 18:07 |
|
MizzNina
Elev |
Knölar upp håret i en slarvig knut, för att det ska låta bli att kittla mig i nacken.
"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 21 dec, 2011 18:11 |
|
Noctum
Elev |
21 dec, 2011 18:16 |
|
joel9324
Elev |
Tänker på julafton ♥, hoppas jag kommer att få mina klappar från WBshop.com, kmr säkert ta lång tid att leverera från Storbritannien
21 dec, 2011 18:21 |
|
MizzNina
Elev |
Nu kom min morbror, så jag ska gå och fixa en kopp kaffe till honom och tjöta bort en timme eller så..
"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 21 dec, 2011 18:22 |
|
Solkatten
Elev |
Äter mat. Strimmat kött och potatismos
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 21 dec, 2011 18:32 |
|
ginny_ginny
Elev |
21 dec, 2011 18:34 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen