@ KLASSRUMMET
Forum > Off Topic > KLASSRUMMET
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
mitchan
Lärare |
1 nov, 2018 22:39 |
|
Borttagen
|
Skrivet av mitchan: Meh,k vi är inte så stora Twilight fans som ni var.....om det här vore 2009 hade alla svarat rätt direkt efter första klippningen!!!! faktiskt 1 nov, 2018 22:40 |
|
LunaLovegood123
Elev |
Skrivet av mitchan: om det här vore 2009 hade alla svarat rätt direkt efter första klippningen!!!! faktiskt när jag såg den större bilden kände jag mig så dum 1 nov, 2018 22:40 |
|
mitchan
Lärare |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av mitchan: Meh,k vi är inte så stora Twilight fans som ni var..... om det här vore 2009 hade alla svarat rätt direkt efter första klippningen!!!! faktiskt ANYWAY har slut på bilder nu ♥33 ![]()
1 nov, 2018 22:40 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av mitchan: Meh,k vi är inte så stora Twilight fans som ni var..... om det här vore 2009 hade alla svarat rätt direkt efter första klippningen!!!! faktiskt Jag har sett två filmer en gång vardera varav den andra sög xD 1 nov, 2018 22:41 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LunaLovegood123: Man såg bara hår...Skrivet av mitchan: om det här vore 2009 hade alla svarat rätt direkt efter första klippningen!!!! faktiskt när jag såg den större bilden kände jag mig så dum 1 nov, 2018 22:41 |
|
LunaLovegood123
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood123: Man såg bara hår... Skrivet av mitchan: om det här vore 2009 hade alla svarat rätt direkt efter första klippningen!!!! faktiskt när jag såg den större bilden kände jag mig så dum kollar man nu ser man pannor 1 nov, 2018 22:41 |
|
Frivolt
Elev |
Detta va nog en av de bästa gångerna
1 nov, 2018 22:41 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LunaLovegood123: Ja, men inget mer. Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood123: Man såg bara hår... Skrivet av mitchan: om det här vore 2009 hade alla svarat rätt direkt efter första klippningen!!!! faktiskt när jag såg den större bilden kände jag mig så dum kollar man nu ser man pannor 1 nov, 2018 22:41 |
|
mitchan
Lärare |
hahahha låser nu.... nästa gång ska jag se till att inga slytherinare är inloggade
hahaha skoja ♥ ni är duktiga dags för er att sova nu.... eller jaga troll ![]()
1 nov, 2018 22:42 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen