One Direction
Forum > Off Topic > One Direction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Josefin_Weasley: Skrivet av Borttagen: Har inte läst den posten du länkade, men jag gick igenom "mr. X" taggen förut. Läste en hel del omegle-konversationer där folk har prata med något som säger att de är mr. x, dock kan det ju vara många personer. http://snowflarrys.tumblr.com/post/36592267768/mr-x Now this is just weird, and I do not like this "Mr. X" person. In my opinion the larry storm and mr. x is: ![]() Det kan ju ligga någon sanning i det, men isf lär vi ju märka det 3 december och jag tycker det har blivit för stor grej. Håller med! Så finns ju den här lösningen: https://twitter.com/carefreenialler/status/272834513539854336/photo/1 28 nov, 2012 05:59 |
|
hyperion
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Josefin_Weasley: Skrivet av Borttagen: Har inte läst den posten du länkade, men jag gick igenom "mr. X" taggen förut. Läste en hel del omegle-konversationer där folk har prata med något som säger att de är mr. x, dock kan det ju vara många personer. http://snowflarrys.tumblr.com/post/36592267768/mr-x Now this is just weird, and I do not like this "Mr. X" person. In my opinion the larry storm and mr. x is: ![]() Det kan ju ligga någon sanning i det, men isf lär vi ju märka det 3 december och jag tycker det har blivit för stor grej. Håller med! Så finns ju den här lösningen: https://twitter.com/carefreenialler/status/272834513539854336/photo/1 Vettigaste förklaringen jag sett gällande detta haha. ![]()
28 nov, 2012 16:36 |
|
Josefin_Weasley
Elev |
Skrivet av hyperion: Tycker också det verkar vettigt. Och om det är sant är mr. x en bra person. De som är superengagerade och sprider detta kommer ju absolut lära sig en läxa! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Josefin_Weasley: Skrivet av Borttagen: Har inte läst den posten du länkade, men jag gick igenom "mr. X" taggen förut. Läste en hel del omegle-konversationer där folk har prata med något som säger att de är mr. x, dock kan det ju vara många personer. http://snowflarrys.tumblr.com/post/36592267768/mr-x Now this is just weird, and I do not like this "Mr. X" person. In my opinion the larry storm and mr. x is: ![]() Det kan ju ligga någon sanning i det, men isf lär vi ju märka det 3 december och jag tycker det har blivit för stor grej. Håller med! Så finns ju den här lösningen: https://twitter.com/carefreenialler/status/272834513539854336/photo/1 Vettigaste förklaringen jag sett gällande detta haha.
28 nov, 2012 16:47 |
|
Pixie
Elev |
Mitt i allt Mr X etc ( uh 'han' sa att jag snart dör och att jag var idiotisk dum huvudet och ful och att harry hatar mig <////3) så påminner jag er om alla snabba verisioner! åh dom är b ä s t!
AND I'M LIKE OW sök på youtube på låtens namn + fast/slow Väldigt kul haha^^
28 nov, 2012 20:28 |
|
Celebikai
Elev |
28 nov, 2012 20:34 |
|
Pixie
Elev |
lyssnade på en sån förut och då kom mamma och undrade 'vad för bra musik jag lyssnar på'. hon tycker det är bättre än vanliga 1d
28 nov, 2012 20:41 |
|
hyperion
Elev |
ALLTSÅ JAG DÖR.
Jag klickade på en länk till någon sida till deras hemsida som inte funkade ordentligt och detta kom upp: ![]() and I laughed way to hard (seriöst fick typ ingen luft) ![]()
28 nov, 2012 20:42 |
|
Borttagen
|
28 nov, 2012 20:51 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av Borttagen: GUYS TRUTH ABOUT MR X Och senare kom det väl flera personer som sa sig vara Mr X, hon kan väl inte ha skrivit elaka saker? Fick ont i magen av alla Mr X, då de skrev saker som var inte direkt snälla. Jag menar vad har fulhet med saken att göra?
28 nov, 2012 20:56 |
|
hyperion
Elev |
Jag och mina två vänner tänker antagligen chansa på att åka upp den 8-9 och se om vi kan få tag på biljetter där... Och om vi inte får det så hey, alltid trevligt att vara i Stockholm liksom
![]()
29 nov, 2012 14:28 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen