vad gör du just NU?
Forum > Off Topic > vad gör du just NU?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MizzNina
Elev |
Pratar med Lillsyrran i feletonen.
"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 21 dec, 2011 15:41 |
|
Dini99
Elev |
Gosar med min katt♥
"What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 21 dec, 2011 15:57 |
|
EmahS
Elev |
21 dec, 2011 15:58 |
|
vevve_puff
Elev |
Tjola tjena alla mugglisar! :* Ni är bäst jag älskar er av hela mitt hjärta<3 21 dec, 2011 16:01 |
|
Dini99
Elev |
^Haha
"What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 21 dec, 2011 16:17 |
|
vevve_puff
Elev |
Tjola tjena alla mugglisar! :* Ni är bäst jag älskar er av hela mitt hjärta<3 21 dec, 2011 16:29 |
|
MizzNina
Elev |
Nu blev jag irriterad. >.<
"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 21 dec, 2011 16:41 |
|
Borttagen
|
Plockar undan papper och snören sen jag slog in paket...
21 dec, 2011 16:43 |
|
Neaa94
Elev |
firar att det är sista skoldagen imon
21 dec, 2011 16:47 |
|
Borttagen
|
Har precis varit och köpt julklappar hihi. Nu ska jag dricka julmust, lyssna på julmusik och slå in allt. Det är det roligaste haha ♥
21 dec, 2011 16:53 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen