Dagens kramar går till...
Forum > Off Topic > Dagens kramar går till...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: allyson eftersom att jag kan prata med dig när det kan behövas. Mina kramar går till dig med och jag hoppas du mår bättre snart!♥ 3 mar, 2017 17:26 |
|
Borttagen
|
Har inga kramar kvar^^
3 mar, 2017 17:27 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av Borttagen: Har inga kramar kvar^^ Skit i antal kramar. Jag råkade köra på nitton en gång! Heh. Råkad. Varför stava rätt när man kan stava fel? 3 mar, 2017 17:29 |
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
4 mar, 2017 18:40 |
|
boknörd_
Elev |
4 mar, 2017 18:50 |
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
4 mar, 2017 18:52 |
|
boknörd_
Elev |
Skrivet av WeasleyHufflepuff: Detsamma Xd♥♥♥♥ skakar fof xD♥ spillde vatten när jag åt midda♥
4 mar, 2017 18:53 |
|
uniquorn
Elev |
4 mar, 2017 19:38 |
|
Borttagen
|
Mwhahhaha! Jag är ond Spoiler: Tryck här för att visa! 4 mar, 2017 19:41 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av Borttagen: Mwhahhaha! Jag är ond Spoiler: Tryck här för att visa! Men Ally då! Kan du inte vara god? Eller en blandning? Eller bara... TARTYAWESOME! Varför stava rätt när man kan stava fel? 4 mar, 2017 20:27 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen