Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
hyperion
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av hyperion: Skrivet av Borttagen: Hade nyss en av mina sämre stunder... igen. Finns om du behöver prata, so you know ♥ det värmer ♥ Det är såhär att när något skit händer eller jag känner mig nere så ignorerar jag det så länge jag kan, ända tills jag har samlat på mig för mycket och allt i princip krashar över mig, vilket leder till att jag helst av allt bara skulle sitta i min säng och gråta. den här gången var det känslan av att vara ett misslyckande och waste of space. Jag har ingen ork med skolan, vilket gör att jag försämrar mina betyg. Då kommer den fina jämnförelsen om att min tvilling som inte ens går i samma skola har bättre betyg. Förra veckan diskuterades stipendier från nian. Det visade sig att jag var den enda som blev utan av mina kompisar. Kände mig värdelös. På senare tid har jag börja tycka allt sämre om mitt utseende, det är inte precis som om jag har killar som ens ser mot mitt håll. Min syster däremot... Det känns som om jag inte har tid med något annat än skola, skola och mer skola. Och det känns som om allt går emot mig, att precis inget går som jag vill. men baby ♥ Försök att inte jämföra dig med andra, okej. Bara för att du inte fick något stipendium, så betyder inte det att du på något sätt är dålig. Och jämför dig absolut inte med din tvilling, ni är inte samma person, ni har olika förutsättningar. Gör bara det bästa du kan, så fixar det sig. Och om du inte orkar göra ditt bästa, så är det också okej. Man behöver inte alltid ligga på topp. Och du är då himla fin okej, tro inget annat. Och ibland tar livet emot, det bara är så, men man tar sig igenom det. Det finns alltid ett ljus i tunneln, det gäller bara att hålla ut ♥ ![]()
15 mar, 2013 19:22 |
|
HannaPanna
Elev |
15 mar, 2013 20:01 |
|
Elma00
Elev |
Skulle läsa högt på NO, inför mina 2 närmaste vänner. Jag började skaka på rösten, och båda blev irriterande på mig. Fy fan vad jag var nära att börja gråta.. Hatar social fobi.
15 mar, 2013 22:27 |
|
Cruciio
Elev |
Jag litar alltid på folk, jag överälskar de alltid, jag kämpar för dem, jag gör fina saker för dem, sedan visar det sig att de kanske inte älskade mig sådär supermycket tillbaka </3
![]()
15 mar, 2013 22:34 |
|
Borttagen
|
Finnar kan verkligen förstöra dagen!
16 mar, 2013 12:09 |
|
smartbabe
Elev |
Han hade tydligen frågat sin bästa kompis om det var värt att bli vän med mig igen. Hon hade sagt att ja, det är väldigt värt. Hon föreslog att de skulle ringa till mig, och han hade sagt att han borde nyktra till lite först.
Satt på konserten när hon skrev det här till mig. Började nästan gråta, både av rädsla & lycka. Tänk om jag fuckar upp det igen? Jag vill bara ha tillbaka förra sommaren, det underbara vi hade då. Är så rädd att det inte blir som det var förut. Han är trasig. Jag är trasig. ![]()
16 mar, 2013 12:45 |
|
Somnium
Elev |
Jag säger att jag mår bra, att jag bara är trött. Men det är inte sant. Jag mår inte bra, jag mår skit.
Jag vill att du ska vara här och hålla om mig och säga att allt kommer bli bra. Istället sitter jag här och känner mig helt tom och gör dumma saker. Är så jäkla trött på allt. Skolan. Mig själv. Livet. Allt. Och jag vet inte hur jag ska göra för att sluta må såhär. http://slytherinunicorn.tumblr.com/
16 mar, 2013 13:50 |
|
Borttagen
|
Min lillasyster låste precis ut mig på balkongen x(
16 mar, 2013 14:18 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Vad elakt D:Min lillasyster låste precis ut mig på balkongen x( 16 mar, 2013 14:30 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Haha ja xD skulle slänga ut en madrass så jag gick ut med den på balkongen och då låste hon. Gissa om grannarna stirrade när jag stod där med en madrass på huvudet. Skit pinsamt xDSkrivet av Borttagen: Vad elakt D: Min lillasyster låste precis ut mig på balkongen x( 16 mar, 2013 14:32 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen