One Direction
Forum > Off Topic > One Direction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av hyperion: Neeyum i'll just leave this here: http://rockmelikehoran.tumblr.com/post/36082115793/trust-psycholinguistic-niall-was-like JAG HAR SÖKT DET DÄR I EVIGHETER! VARIFRÅN ÄR DET EGENLIGEN?? It's fabulous x) 27 nov, 2012 15:20 |
|
hyperion
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av hyperion: Neeyum i'll just leave this here: http://rockmelikehoran.tumblr.com/post/36082115793/trust-psycholinguistic-niall-was-like JAG HAR SÖKT DET DÄR I EVIGHETER! VARIFRÅN ÄR DET EGENLIGEN?? It's fabulous x) tror det är louis som blir intervjuad av hits radio or something? haha, i love it anyway ![]()
27 nov, 2012 15:21 |
|
Borttagen
|
Skrivet av hyperion: Skrivet av Borttagen: Skrivet av hyperion: Neeyum i'll just leave this here: http://rockmelikehoran.tumblr.com/post/36082115793/trust-psycholinguistic-niall-was-like JAG HAR SÖKT DET DÄR I EVIGHETER! VARIFRÅN ÄR DET EGENLIGEN?? It's fabulous x) tror det är louis som blir intervjuad av hits radio or something? haha, i love it anyway Perfekt taget ur sitt sammanhang... Haha 27 nov, 2012 15:24 |
|
hyperion
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av hyperion: Skrivet av Borttagen: Skrivet av hyperion: Neeyum i'll just leave this here: http://rockmelikehoran.tumblr.com/post/36082115793/trust-psycholinguistic-niall-was-like JAG HAR SÖKT DET DÄR I EVIGHETER! VARIFRÅN ÄR DET EGENLIGEN?? It's fabulous x) tror det är louis som blir intervjuad av hits radio or something? haha, i love it anyway Perfekt taget ur sitt sammanhang... Haha jaaa, måste bara säga att jag dör lite inombords varje gång jag ser din signatur... ![]()
27 nov, 2012 15:32 |
|
MystiqueRed
Elev |
måste säga att det är väldigt tråkigt att deras konsert är slutsåld till nästa år... hade faktiskt kunnat tänka mig betala för att se dem!
27 nov, 2012 18:12 |
|
_SanD_
Elev |
27 nov, 2012 19:13 |
|
Borttagen
|
27 nov, 2012 20:08
Detta inlägg ändrades senast 2012-11-27 kl. 20:52
|
|
Lucy och Rose
Elev |
27 nov, 2012 20:51
Detta inlägg ändrades senast 2012-11-27 kl. 20:58
|
|
Borttagen
|
Nu har jag suttit och hört på varenda låt från Take Me Home och Up All Night ♥
27 nov, 2012 20:56 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Neeyum: ALLTSÅ ORKAR INTE KAN VI INTE BARA FÅ HA DET LUGNT MED REGNBÅGAR OCH MARSHMALLOWS WHILE SITTING BY THE BONFIRE AND POOPING BUTTERFLIES LIKE WHEN DID A FUCKING BOYBAND FANBASE TURN INTO PRETTY LITTLE LIARS 2.0 Haha, jag trodde att jag var den enda som tänkte så... 27 nov, 2012 20:56 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen