Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av lovegood99: så.nu har jag varit till kuratorn och prata om social fobi. hon vill att jag ska berätta till mamma.. men jag kaaaan inteeee.... om jag inte klarar det ringer hon.. vi kom överens att om det inte blir bättre så får jag gå till en psykolog när jag går på 8an elr så måste hon 'anlita' en läkare (och några andra) för att jag ska få medecin.. men det känndes skönt att få berätta för någon. Whaat? Ska du behöva VÄNTA med att gå till en psykolog? 14 mar, 2013 21:46 |
|
Borttagen
|
Fick brev ifrån min tyska brevvän idag.
Hon hade precis gjort slut med sin pojkvän, och jag kan ärligt säga att jag helt plötsligt kände mig så himla ledsen och tycker massa synd om henne 14 mar, 2013 21:47 |
|
Cara Riddle
Elev |
Jag känner mig så sjukt tom, jag vet inte ens varför egentligen. Eller jag kanske vet men jag vet inte vad jag skall göra åt det
![]()
14 mar, 2013 22:03 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Elma00: Gör. Det. INTE. Snälla, snälla. Lyssna. Antagligen mår du skit, och det är anledningen till att du vill skära dig, men jag lovar, du kommer må minst dubbelt så dåligt om du gör det. Jag känner flera som har gjort det och de ångrar sig men kan inte sluta. De har ärr över hela armarna som kommer förfölja dem genom hela livet. De försvinner inte. De kommer alltid finnas där som en idiotisk påminnelse. JAg vill skära mig själv, men kan inte. Men jag vill göra det! Vad du än gör, gör inte det! Du kommer ångra dig för livet. Ät choklad, sätt på en Harry Potter film och gråt lite. Puss på dig, hoppas det blir bättre ♥ 14 mar, 2013 22:12 |
|
Cara Riddle
Elev |
Jag sitter och tänker. Jag funderar på om jag skall sova på soffan lr gå in till Becka
![]()
15 mar, 2013 00:07 |
|
lovegood99
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av lovegood99: så.nu har jag varit till kuratorn och prata om social fobi. hon vill att jag ska berätta till mamma.. men jag kaaaan inteeee.... om jag inte klarar det ringer hon.. vi kom överens att om det inte blir bättre så får jag gå till en psykolog när jag går på 8an elr så måste hon 'anlita' en läkare (och några andra) för att jag ska få medecin.. men det känndes skönt att få berätta för någon. aa.. ifall det blir värre Whaat? Ska du behöva VÄNTA med att gå till en psykolog? 15 mar, 2013 05:43 |
|
Elma00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Elma00: Gör. Det. INTE. Snälla, snälla. Lyssna. Antagligen mår du skit, och det är anledningen till att du vill skära dig, men jag lovar, du kommer må minst dubbelt så dåligt om du gör det. Jag känner flera som har gjort det och de ångrar sig men kan inte sluta. De har ärr över hela armarna som kommer förfölja dem genom hela livet. De försvinner inte. De kommer alltid finnas där som en idiotisk påminnelse. JAg vill skära mig själv, men kan inte. Men jag vill göra det! Vad du än gör, gör inte det! Du kommer ångra dig för livet. Ät choklad, sätt på en Harry Potter film och gråt lite. Puss på dig, hoppas det blir bättre ♥ TAck, det värmer verkligen
15 mar, 2013 18:10 |
|
Borttagen
|
Hade nyss en av mina sämre stunder... igen.
15 mar, 2013 18:13 |
|
hyperion
Elev |
Skrivet av Borttagen: Hade nyss en av mina sämre stunder... igen. Finns om du behöver prata, so you know ♥ ![]()
15 mar, 2013 18:15 |
|
Borttagen
|
Skrivet av hyperion: Skrivet av Borttagen: Hade nyss en av mina sämre stunder... igen. Finns om du behöver prata, so you know ♥ det värmer ♥ Det är såhär att när något skit händer eller jag känner mig nere så ignorerar jag det så länge jag kan, ända tills jag har samlat på mig för mycket och allt i princip krashar över mig, vilket leder till att jag helst av allt bara skulle sitta i min säng och gråta. den här gången var det känslan av att vara ett misslyckande och waste of space. Jag har ingen ork med skolan, vilket gör att jag försämrar mina betyg. Då kommer den fina jämnförelsen om att min tvilling som inte ens går i samma skola har bättre betyg. Förra veckan diskuterades stipendier från nian. Det visade sig att jag var den enda som blev utan av mina kompisar. Kände mig värdelös. På senare tid har jag börja tycka allt sämre om mitt utseende, det är inte precis som om jag har killar som ens ser mot mitt håll. Min syster däremot... Det känns som om jag inte har tid med något annat än skola, skola och mer skola. Och det känns som om allt går emot mig, att precis inget går som jag vill. 15 mar, 2013 19:07 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen