One Direction
Forum > Off Topic > One Direction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kazomi
Elev |
One Direction in my heart! ♥ Dom är bäst!
Proud Hufflepuff! ♥ ☼ 26 nov, 2012 20:16 |
|
hyperion
Elev |
Sitter och kollar på livevideos och gråter inombords för att jag inte ska få se dem DET GÖR ONT I HJÄRTAT, och seriöst om någon av er skulle få en biljett över av någon anledning, meddela mig, går gärna med er liksom inga problem
alltså nialler ♥ och nouis moments nä jag vill inte mer ![]()
26 nov, 2012 21:45 |
|
Optic
Elev |
Alltså, vår tillfälliga teaterlärare, ska tydligen träffa One Direction och prata om att spela in musik (han har även musikstudio). Alltså, eventuellt sa han det bara för att retas (han vet att vi gillar de galet mycket) men tänk OM det är sant. För han sa att vi KANSKE kunde få följa med då! DÖR OH GUD WOULD LOVE HIM FOREVER THEN
26 nov, 2012 21:59 |
|
hyperion
Elev |
Skrivet av Optic: Alltså, vår tillfälliga teaterlärare, ska tydligen träffa One Direction och prata om att spela in musik (han har även musikstudio). Alltså, eventuellt sa han det bara för att retas (han vet att vi gillar de galet mycket) men tänk OM det är sant. För han sa att vi KANSKE kunde få följa med då! DÖR OH GUD WOULD LOVE HIM FOREVER THEN Men herregud ge dig, GE DIG. Peta på Niall från mig då okej. ![]()
26 nov, 2012 22:01 |
|
Optic
Elev |
Skrivet av hyperion: Skrivet av Optic: Alltså, vår tillfälliga teaterlärare, ska tydligen träffa One Direction och prata om att spela in musik (han har även musikstudio). Alltså, eventuellt sa han det bara för att retas (han vet att vi gillar de galet mycket) men tänk OM det är sant. För han sa att vi KANSKE kunde få följa med då! DÖR OH GUD WOULD LOVE HIM FOREVER THEN Men herregud ge dig, GE DIG. Peta på Niall från mig då okej. MEN ALLTSÅ HAN BRUKAR VARA FETT JOBBIG SÅ HAN KANSKE BARA HITTADE PÅ DET FÖR ATT FÅ OSS ATT GILLA HONOM?? MEN TÄNK OM DET ÄR SANT?!?! ALLTSÅ! AHH GUD DÖR LOVAR ATT PETA PÅ NIALL FRÅN DIG DÅ!! 26 nov, 2012 22:03 |
|
Ronald Weasley
Elev |
OMG. Vissa tror typ att de kan utge sig för att vara "en vän åt Danielle" eller "Mr. X". Jag menar vad kan Mr. X göra? Det är egentligen ett namn som tror att h*n är en mystisk spåman/kvinna? Eller? xD 26 nov, 2012 22:06 |
|
Neeyum
Elev |
ALLTSÅ ORKAR INTE KAN VI INTE BARA FÅ HA DET LUGNT MED REGNBÅGAR OCH MARSHMALLOWS WHILE SITTING BY THE BONFIRE AND POOPING BUTTERFLIES
LIKE WHEN DID A FUCKING BOYBAND FANBASE TURN INTO PRETTY LITTLE LIARS 2.0 26 nov, 2012 22:19 |
|
hyperion
Elev |
Skrivet av Neeyum: ALLTSÅ ORKAR INTE KAN VI INTE BARA FÅ HA DET LUGNT MED REGNBÅGAR OCH MARSHMALLOWS WHILE SITTING BY THE BONFIRE AND POOPING BUTTERFLIES LIKE WHEN DID A FUCKING BOYBAND FANBASE TURN INTO PRETTY LITTLE LIARS 2.0 hey it's okay because you know, nouis ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
26 nov, 2012 22:34
Detta inlägg ändrades senast 2012-11-26 kl. 22:35
|
|
Neeyum
Elev |
Skrivet av hyperion: Skrivet av Neeyum: ALLTSÅ ORKAR INTE KAN VI INTE BARA FÅ HA DET LUGNT MED REGNBÅGAR OCH MARSHMALLOWS WHILE SITTING BY THE BONFIRE AND POOPING BUTTERFLIES LIKE WHEN DID A FUCKING BOYBAND FANBASE TURN INTO PRETTY LITTLE LIARS 2.0 hey it's okay because you know, nouis ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() NO NIAM IS THE SHIT 26 nov, 2012 22:34 |
|
hyperion
Elev |
Neeyum i'll just leave this here: http://rockmelikehoran.tumblr.com/post/36082115793/trust-psycholinguistic-niall-was-like
NEJMEN SHIP ALL THE SHIPS OKAY I DON'T CARE IT'S GAY I LIKE IT ![]() ![]()
26 nov, 2012 22:38 |
Du får inte svara på den här tråden.













Mugglarportalen