@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Min gamla lärare kom fram till mig när jag väntade på bussen och sade helt plötsligt "Och så står hon här och chattar med sin pojkvän!"
... Vilken sten har du levt under? I'm so forever alooneee :c 26 nov, 2012 14:28 |
|
lunalala
Elev |
Längtar efter julmust :d
26 nov, 2012 14:39 |
|
Solkatten
Elev |
Hon har varit på Broadway när hon var ca 10 år gammal. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 26 nov, 2012 14:50 |
|
Kaiia
Elev |
Skrivet av Borttagen: Vad sägs om att läsa ut två böcker idag innan killen kommer från jobbet? Hjärnan säger JA! Frågan är - vilka böcker då? Bra böcker = Hungerspelen, House of Night, Sweetheart (Chelsea Cain) med fortsättning, Sågverksungen (Vibeke Olsson) med fortsättning :3 ![]() ![]()
26 nov, 2012 14:59 |
|
Ginnyy
Elev |
Skrivet av Borttagen: Min gamla lärare kom fram till mig när jag väntade på bussen och sade helt plötsligt "Och så står hon här och chattar med sin pojkvän!" ... Vilken sten har du levt under? I'm so forever alooneee :c hon kanske vet något du inte vet..
26 nov, 2012 15:00 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginnyy: Skrivet av Borttagen: Min gamla lärare kom fram till mig när jag väntade på bussen och sade helt plötsligt "Och så står hon här och chattar med sin pojkvän!" ... Vilken sten har du levt under? I'm so forever alooneee :c hon kanske vet något du inte vet.. ![]() (han*) 26 nov, 2012 15:12 |
|
Neeyum
Elev |
JAG HATAR SLÖJD
HATARHATARHATARHATARHATAR HATAR H A T A R tack för mig 26 nov, 2012 15:13 |
|
scarhead
Lärare |
26 nov, 2012 15:15 |
|
Borttagen
|
Det stod på infobladet att omtentamen är på onsdag 28.11
Idag får jag reda på att det blivit ändrat till tisdag 27.11 alltså imorgon WHAT THE FUCK IS YOUR PROBLEM!? Jag har en känsla av att provet kommer gå värre den här gången ._. 26 nov, 2012 15:17 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Kaiia: Skrivet av Borttagen: Vad sägs om att läsa ut två böcker idag innan killen kommer från jobbet? Hjärnan säger JA! Frågan är - vilka böcker då? Bra böcker = Hungerspelen, House of Night, Sweetheart (Chelsea Cain) med fortsättning, Sågverksungen (Vibeke Olsson) med fortsättning :3 Tack för tips! 26 nov, 2012 15:21 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen