@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av Solkatten: Skrivet av LunaLovegood1: Känner mig verkligen sjuk när jag sitter och äter lunch nu när jag håller på att avlida i skolan innan vi äter. 11.00 äter vi då. Haha vilket liv man har Hahaha, samma här. xD Fast vi äter 11:30. Awesome xD Vi äter 12.05 ;P 26 nov, 2012 13:24 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av Ginny00: Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av Solkatten: Skrivet av LunaLovegood1: Känner mig verkligen sjuk när jag sitter och äter lunch nu när jag håller på att avlida i skolan innan vi äter. 11.00 äter vi då. Haha vilket liv man har Hahaha, samma här. xD Fast vi äter 11:30. Awesome xD Vi äter 12.05 ;P Sent xD
26 nov, 2012 13:25 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av Ginny00: Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av Solkatten: Skrivet av LunaLovegood1: Känner mig verkligen sjuk när jag sitter och äter lunch nu när jag håller på att avlida i skolan innan vi äter. 11.00 äter vi då. Haha vilket liv man har Hahaha, samma här. xD Fast vi äter 11:30. Awesome xD Vi äter 12.05 ;P Sent xD Så går det när man är äldst i en F-6skola med liten matsal ehe.. 26 nov, 2012 13:25 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av Ginny00: Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av Ginny00: Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av Solkatten: Skrivet av LunaLovegood1: Känner mig verkligen sjuk när jag sitter och äter lunch nu när jag håller på att avlida i skolan innan vi äter. 11.00 äter vi då. Haha vilket liv man har Hahaha, samma här. xD Fast vi äter 11:30. Awesome xD Vi äter 12.05 ;P Sent xD Så går det när man är äldst i en F-6skola med liten matsal ehe.. Sent?! haha. Jag äter tidigast 12.
26 nov, 2012 13:26 |
|
LunaLovegood1
Elev |
26 nov, 2012 13:36 |
|
Kaiia
Elev |
InspiredPsycho
Det är rätt skönt att känna att nån kan gilla en trots att man... är som man är Jo, det är väl det. Men allt blir ju vad man gör det till också. Men förhoppnings går det att ta igen.. ^^ ![]() ![]()
26 nov, 2012 13:39 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av EmahS: Skrivet av Ginny00: Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av Ginny00: Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av Solkatten: Skrivet av LunaLovegood1: Känner mig verkligen sjuk när jag sitter och äter lunch nu när jag håller på att avlida i skolan innan vi äter. 11.00 äter vi då. Haha vilket liv man har Hahaha, samma här. xD Fast vi äter 11:30. Awesome xD Vi äter 12.05 ;P Sent xD Så går det när man är äldst i en F-6skola med liten matsal ehe.. Sent?! haha. Jag äter tidigast 12. Hur fan klarar ni dagen? "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 26 nov, 2012 13:54 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av EmahS: Skrivet av Ginny00: Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av Ginny00: Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av Solkatten: Skrivet av LunaLovegood1: Känner mig verkligen sjuk när jag sitter och äter lunch nu när jag håller på att avlida i skolan innan vi äter. 11.00 äter vi då. Haha vilket liv man har Hahaha, samma här. xD Fast vi äter 11:30. Awesome xD Vi äter 12.05 ;P Sent xD Så går det när man är äldst i en F-6skola med liten matsal ehe.. Sent?! haha. Jag äter tidigast 12. Hur fan klarar ni dagen? This so much o.o
26 nov, 2012 14:00 |
|
Solkatten
Elev |
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 26 nov, 2012 14:17 |
|
Borttagen
|
26 nov, 2012 14:24 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen