@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LunaLovegood1
Elev |
26 nov, 2012 12:53 |
|
MizzNina
Elev |
På grund av InspiredPsycho och hennes namn på en framtida katt, så har jag fastnat i en serie...
Damn you! ♥ "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 26 nov, 2012 12:54 |
|
Borttagen
|
Haha namnet Pixxi eller vilken stavningsform som helst verkar ju vara populärt :'
26 nov, 2012 13:00 |
|
Borttagen
|
26 nov, 2012 13:02 |
|
MizzNina
Elev |
Jo jag vet. Och har vetat i flera år. Jag brukar bara tröttna efter sisådär två avsnitt och det var på den tiden jag kollade det på teven (i.e en veckas mellanrum mellan avsnitten) Idag har jag sett sex avsnitt and still not bored. ^_^ "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 26 nov, 2012 13:04 |
|
Ginny00
Elev |
Jag är uttråkad, och egentligen borde jag träna(mer) men jag orkar inte.
26 nov, 2012 13:20 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Känner mig verkligen sjuk när jag sitter och äter lunch nu när jag håller på att avlida i skolan innan vi äter. 11.00 äter vi då. Haha vilket liv man har
26 nov, 2012 13:21 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av LunaLovegood1: Känner mig verkligen sjuk när jag sitter och äter lunch nu när jag håller på att avlida i skolan innan vi äter. 11.00 äter vi då. Haha vilket liv man har Hahaha, samma här. xD Fast vi äter 11:30. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 26 nov, 2012 13:23 |
|
Borttagen
|
Vad sägs om att läsa ut två böcker idag innan killen kommer från jobbet? Hjärnan säger JA! Frågan är - vilka böcker då?
26 nov, 2012 13:23 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av LunaLovegood1: Känner mig verkligen sjuk när jag sitter och äter lunch nu när jag håller på att avlida i skolan innan vi äter. 11.00 äter vi då. Haha vilket liv man har Hahaha, samma här. xD Fast vi äter 11:30. Awesome xD
26 nov, 2012 13:23 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen