@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Foxface
Elev |
Syslöjd är tråkigt tråkigt tråkigt tråkigt TRÅKIGT och......
Spoiler: så nu har jag avreagerat mig xDTryck här för att visa! 26 nov, 2012 11:23 |
|
Borttagen
|
Hej, jag är ny här!
Haha, oim någon är intresserad så fyller jag år imorgon, grattis till mig!! 26 nov, 2012 12:13 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Kaiia: Skrivet av Borttagen: Kaiia Duktigt av dig! Jag bröt helt ihop i slutet av nian (fast då borde jag ha gått i ettan redan) Och att du går natur och har klarat av de första två åren Det är ändå helt okej, men min ångest och att jag mår så dåligt håller mig tillbaka. Liksom, jag stannar hemma och så. Och nu har jag varit sjuk i fem eller sex veckor, då får man ju ännu mer ångest. Och alla från klassen skriver om deras betyg, så sitter jag här och typ "Oh, jag som har missat nästan varenda prov vi hade" Tack, jag ska komma ihåg det! Tack! Jag har egentligen ganska lätt för skolan. Vanligtvis fattar jag ganska fort bara av att lyssna på lektionerna och då är det inte så jobbigt. Jag hade nog snitt VG i nian... I ettan mådde jag ganska dåligt, och då funderade jag på att hoppa av, men sen tog jag mig förbi det igen. Nu är jag tillsammans med en i min klass, och det är också en drivkraft att komma till skolan xD Oj, ja det är jobbigt... Ja, jag stannade också hemma mycket förut. När man varit borta typ en vecka från natur så var jag typ efter 30 sidor eller nåt i en del ämnen >.< Nu är jag faktiskt i skolan, men har inte energin att lyssna på vad läraren säger, och då hamnar jag så efter iallafall >.< Hatar när man missar prov.. Har två i fysik, ett i kemi och ett i biologi. Dessutom har jag sjuka mängder inlämningsuppgifter att lämna in D: Bra ^^ Oh, såna drivkrafter är bra! Jag förstår det, natur är väl en av de "svårare" programmen. 26 nov, 2012 12:15 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Hej, jag är ny här! Haha, oim någon är intresserad så fyller jag år imorgon, grattis till mig!! Hej, välkommen till mugglis! Hoppas du kommer trivas. C: Grattis på födelsedagen i förskott~ 26 nov, 2012 12:22 |
|
Solkatten
Elev |
Melodifestivalen? o_O Sidan fungerar ändå inte... "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 26 nov, 2012 12:30 |
|
Ginny00
Elev |
Måste börja göra allt jag ska göra idag..
26 nov, 2012 12:35 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Hej, jag är ny här! Haha, oim någon är intresserad så fyller jag år imorgon, grattis till mig!! Hej, välkommen till mugglis! Hoppas du kommer trivas. C: Grattis på födelsedagen i förskott~ Tack så mycket c: 26 nov, 2012 12:41 |
|
Solkatten
Elev |
Seriöst? Pixie, Pixi och nu Pixxi? xD Jag undrar när en i Ravenclaw kommer.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 26 nov, 2012 12:50 |
|
LunaLovegood1
Elev |
26 nov, 2012 12:50 |
|
EmahS
Elev |
26 nov, 2012 12:51 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen