@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kaiia
Elev |
Skrivet av Knizzlare: borde verkligen sova men jag är liksom inte trött och jag orkar inte sova datorn är mycket mer lockande än min säng just nu i'm so screwed, imorgon morgon kommner inte bli kul, fast inga morgnar är kul, typ, så whateverrr edit: klockan är kvart i två och jag är fortf vaken INTE OKEJ Låter som en vanlig natt för mig >.< ![]() ![]()
26 nov, 2012 08:28 |
|
EmahS
Elev |
Kul att jobba nu? Fick precis veta att min mormor är på väg i ambulans till sjukhuset okontaktbar.
Kommer fan inte få något gjort
26 nov, 2012 08:39 |
|
Kaiia
Elev |
Skrivet av EmahS: Kul att jobba nu? Fick precis veta att min mormor är på väg i ambulans till sjukhuset okontaktbar. Kommer fan inte få något gjort Men ring till jobbet och åk till sjukhuset istället? ![]() ![]()
26 nov, 2012 08:46 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av EmahS: Kul att jobba nu? Fick precis veta att min mormor är på väg i ambulans till sjukhuset okontaktbar. Kommer fan inte få något gjort Nejmen gud stackare
26 nov, 2012 08:49 |
|
Luna Chang
Elev |
Trött som skrutt men kan imte somna om>.<
Tack pappa för att du väckte mig.. Hej 26 nov, 2012 08:52 |
|
LunaLovegood1
Elev |
26 nov, 2012 08:58 |
|
Flismos
Elev |
Oh no
Vi ska få en nu lärare i matte & no -.-' ''Sometimes you poke the bear and other times the bear pokes you'' 26 nov, 2012 09:09 |
|
Ginny00
Elev |
Pappa spelar jättehög musik.
26 nov, 2012 09:53 |
|
Jinora
Elev |
26 nov, 2012 10:02 |
|
LunaLovegood1
Elev |
26 nov, 2012 10:04 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen