Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
lovegood99
Elev |
så.nu har jag varit till kuratorn och prata om social fobi.
hon vill att jag ska berätta till mamma.. men jag kaaaan inteeee.... om jag inte klarar det ringer hon.. vi kom överens att om det inte blir bättre så får jag gå till en psykolog när jag går på 8an elr så måste hon 'anlita' en läkare (och några andra) för att jag ska få medecin.. men det känndes skönt att få berätta för någon. 14 mar, 2013 20:04 |
|
Elma00
Elev |
14 mar, 2013 20:16 |
|
MonsterCookie
Elev |
Elma00: don't ♥
Jag stannade hemma idag igen, orkade inte ta mig ur sängen helt enkelt. It's just been one of those days. Jag har tryckt bort ett breakdown hela dagen genom att distrahera mig med filmer etc, mått skit. Men jag tittar i spegeln nu, and I'm okay. Jag hatar inte mig själv. Kan jag frysa det här ögonblicket och leva i det för alltid, tack? wolfstar deserved better. 14 mar, 2013 20:25 |
|
Elma00
Elev |
14 mar, 2013 20:29 |
|
HannaPanna
Elev |
Skrivet av lovegood99: är trött på att alltid vara rädd. jag är trött på Social Fobin. Idag efter skolan skulle jag på piano. jag har en halvtimma att vänta och då skulle jag äta. Gissa vem som inte vågade äta för att andra från skolan var där..? well... sen efter pianon(som inte gick bra för jag var nervös för att andra var där utanför och kunde höra..).. när jag sedan efter for på ungdomsstyrelse mötet fick vi lite smått att äta. och gissa vem som inte vågar äta och tackar nej? dettta gjorde att jag var helt yr ,trött och hade huvudverk. bara för den där jävla sociala fobin. tur att jag ska till kuratorn i torsdag. är sjukt nervös. kan vi prata? ♥ men du, du är stark. och du vet att du inte är ensam. kram ♥
14 mar, 2013 20:46 |
|
Elma00
Elev |
14 mar, 2013 20:50 |
|
Tuggrus
Elev |
MonsterCookie:
![]() Hi, I love you. Finns alltid här om du behöver någon, på telefon, mugglis, facebook, överallt.. 24/7. Bara att smsa eller ringa.. ok? Du ska inte behöva må dåligt. ♥♥ MUMS! 14 mar, 2013 20:50 |
|
MonsterCookie
Elev |
Skrivet av Tuggrus: MonsterCookie: ![]() Hi, I love you. Finns alltid här om du behöver någon, på telefon, mugglis, facebook, överallt.. 24/7. Bara att smsa eller ringa.. ok? Du ska inte behöva må dåligt. ♥♥ ♥ wolfstar deserved better. 14 mar, 2013 20:56 |
|
Somnium
Elev |
Det är okej. Du kommer att klara av att sluta. I know you will. Det tar sin tid, det viktiga är att man sätter sig i sadeln igen när man har fallit tillbaka. Fortsätt att försöka att inte göra det igen, men kom även ihåg att det är okej att få återfall. Det är inte lätt att sluta, det är svårt, I know. Om du vill så kan du alltid uggla mig och prata ut, svarar så fort jag kan. Stay strong ♥ http://slytherinunicorn.tumblr.com/
14 mar, 2013 20:56 |
|
JosefinFini
Elev |
Herregud. Det är så oerhört många som mår dåligt nu! Känns som att det inte går en dag utan att jag ser minst tre personer som mår dåligt. Åh vad jag hoppas att våren för med sig glädje! ÅH vad jag hoppas.
![]()
14 mar, 2013 20:57 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen