@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
HarryPotterr: Men... Men...Brittana då? D: Vad har du tänkt om det, va!?
25 nov, 2012 23:24 |
|
adliitam
Elev |
25 nov, 2012 23:33 |
|
Borttagen
|
Godmatt
25 nov, 2012 23:45 |
|
Optic
Elev |
YEYEYYEYYE FICK NYSS REDA PÅ ATT JAG BÖRJAR 12:50 IMORN!
happy gurl here är dock mindre glad över att jag inte kommer få se min crush på cirka 864863974261 dagar. måste bara skriva att min crush är så sjukt snygg så jag dör, har fortfarande inte sagt ett enda ord direk till honom men ändå asjdgjhgs. 25 nov, 2012 23:54 |
|
Obliviate_
Elev |
Fy. Satan.
Har läst hur mkt spökhistorier som helst o sen läste jag o såg bilder på det där. BURR. Fy fan. var tvungen o stänga ner utan o ens läsa texten D: 26 nov, 2012 00:05 |
|
Solkatten
Elev |
YOU DID IT AGAIN! I knew it! :"D <'333
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 26 nov, 2012 00:11 |
|
Knizzlare
Elev |
borde verkligen sova
men jag är liksom inte trött och jag orkar inte sova datorn är mycket mer lockande än min säng just nu i'm so screwed, imorgon morgon kommner inte bli kul, fast inga morgnar är kul, typ, så whateverrr edit: klockan är kvart i två och jag är fortf vaken INTE OKEJ ![]()
26 nov, 2012 00:21 |
|
PerfectFreak
Elev |
Jag håller på att skriva en artikel om 60-talet till online tidningen http://prelude.blogg.se/ och jag kommer ingen vart, skriver bara massa skit och jag måste få ihop det tills 27, gaah D: Varför ska jag alltid göra allt i sista sekunden?!
26 nov, 2012 05:33 |
|
joel9324
Elev |
26 nov, 2012 06:37 |
|
Solkatten
Elev |
Jag blir yr när jag ställer mig upp.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 26 nov, 2012 08:20 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen