@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Jinora
Elev |
aw D: Det var inte meningen ;_; ![]() OCH KAN DU SVARA PÅ MIN FRÅGA PÅ TUMBLR? SNÄLLA? 25 nov, 2012 20:39
Detta inlägg ändrades senast 2012-11-25 kl. 20:39
|
|
Ginnyy
Elev |
Skrivet av Ginny00: Jag har en finne på hakan som jag just nu bombarderar med finnmedel. Buhu. jag har en finne i mitt öra. Den gör ont och är irriterande.
25 nov, 2012 20:39 |
|
Pixie
Elev |
25 nov, 2012 20:45 |
|
Borttagen
|
Vem vill ha en kram?
25 nov, 2012 20:46 |
|
Jinora
Elev |
yeeeessssssss...... 25 nov, 2012 20:46 |
|
Pixie
Elev |
tihi åh nu vet jag haha
25 nov, 2012 20:46 |
|
Jinora
Elev |
Skrivet av Pixie: tihi åh nu vet jag haha Det känns konstigt, har liksom inte lika mycket makt längre D: 25 nov, 2012 20:48 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jaaaag Vem vill ha en kram? 25 nov, 2012 20:48 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jaaaag Vem vill ha en kram? De kostar 50 spänn 25 nov, 2012 20:50 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Men jag ska ju snart köpa en dator, jag sparar pengar här! D:Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jaaaag Vem vill ha en kram? De kostar 50 spänn 25 nov, 2012 20:51 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen