@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny00
Elev |
Ska kanske gå och äta upp julgodiset från basaren. Nom nom c:
25 nov, 2012 18:44 |
|
J-star Black
Elev |
Skrivet av Ginny00: Ska kanske gå och äta upp julgodiset från basaren. Nom nom c: Kanske en dum fråga men var är du? Tänker jag på samma basar som du? ![]() ![]()
25 nov, 2012 18:45 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av J-star Black: Skrivet av Ginny00: Ska kanske gå och äta upp julgodiset från basaren. Nom nom c: Kanske en dum fråga men var är du? Tänker jag på samma basar som du? Aha nä, jag var på min före detta skolas 25 nov, 2012 18:46 |
|
J-star Black
Elev |
Skrivet av Ginny00: Skrivet av J-star Black: Skrivet av Ginny00: Ska kanske gå och äta upp julgodiset från basaren. Nom nom c: Kanske en dum fråga men var är du? Tänker jag på samma basar som du? Aha nä, jag var på min före detta skolas jaha, jag förstår^^ Annars kallas en stads centrum med butiker och sånt utomhus i mellanöstern för basar (kanske bazar, om man tänker på uttalet) ![]() ![]()
25 nov, 2012 18:47 |
|
The Noble Lion
Elev |
Varför är jag så jobbig när det gäller skolarbeten? VVi har en uppgift som är due tisdag, och matte som ska vara inlämnad imorgon. Jag har knappt börjat på någon av dem...
25 nov, 2012 18:47 |
|
Borttagen
|
Min katt dreglade på min hand :C
25 nov, 2012 18:57 |
|
Jinora
Elev |
Skrivet av Borttagen: Min katt dreglade på min hand :C Åh kattdregel ♥ 25 nov, 2012 18:58 |
|
Borttagen
|
25 nov, 2012 19:01 |
|
joel9324
Elev |
25 nov, 2012 19:20 |
|
Tonks_xD
Elev |
HIHI JAG MISSADE MITT 5000:E INLÄGG TÄNKTE LIKSOM GÖRA NÅT SPECIELLT MEN NEJ DET VILLE INTE JAG TYDLIGEN.
aja grattis tove 5005 inlägg säger vi. ![]()
25 nov, 2012 19:21 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen