vad gör du just NU?
Forum > Off Topic > vad gör du just NU?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Göttar mig med musik. ♥
20 dec, 2011 21:00 |
|
ginny_ginny
Elev |
20 dec, 2011 21:01 |
|
Borttagen
|
ginny_ginny: Det blir väldigt väldigt kallt om benen då xD
20 dec, 2011 21:04 |
|
Dini99
Elev |
Skrivet av ginny_ginny: Skrivet av Dini99: Skrivet av ginny_ginny: Tänker på att jag vill ha snöbolls krig Med sebbe - (och linus wannabe sebbe) -Mula Linus!! YES!! Men du kan vara lugn. Det kommer bli ett imorn. IMORGON SAMMA TIIDDD! "What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 20 dec, 2011 21:06 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av ginny_ginny: Secchan: Ne, det är bara att ta på sig jackan så är set klart ;D Solkatten: Vilken?? http://pottersajten.com/community/viewtopic.php?f=9&t=761&sid=d2524f838ba556f77dfed036dbb3f076 Det är typ den bästa som jag läst o.O Bra att den är lång ^^ Hahah, kom nyss på att jag lyssnade på en passande låt till den också x'D David Guetta ft. Usher - Without you http://www.youtube.com/watch?v=Fu5iIgJG-lQ&feature=related <-- Fast den låten äger ju "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 20 dec, 2011 21:16 |
|
ginny_ginny
Elev |
Skrivet av Dini99: Skrivet av ginny_ginny: Skrivet av Dini99: Skrivet av ginny_ginny: Tänker på att jag vill ha snöbolls krig Med sebbe - (och linus wannabe sebbe) -Mula Linus!! YES!! Men du kan vara lugn. Det kommer bli ett imorn. IMORGON SAMMA TIIDDD! Yippie!!! Secchan: Men ta på dig byxor då?! ;D Solkatten: oki
20 dec, 2011 21:18
Detta inlägg ändrades senast 2011-12-20 kl. 21:19
|
|
Dini99
Elev |
Skrivet av ginny_ginny: Skrivet av Dini99: Skrivet av ginny_ginny: Skrivet av Dini99: Skrivet av ginny_ginny: Tänker på att jag vill ha snöbolls krig Med sebbe - (och linus wannabe sebbe) -Mula Linus!! YES!! Men du kan vara lugn. Det kommer bli ett imorn. IMORGON SAMMA TIIDDD! Yippie!!! Secchan: Men ta på dig byxor då?! ;D I mean : SAAMMMA PLATS SAMMA TIIID! "What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 20 dec, 2011 21:18 |
|
Borttagen
|
Mår illa...
20 dec, 2011 21:19 |
|
Borttagen
|
20 dec, 2011 22:15 |
|
JoLizz
Elev |
20 dec, 2011 22:22 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen