Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 8925 8926 8927 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Solkatten
Elev

Avatar


Det låg hundmat i en av mina tofflor. Wtf?

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

25 nov, 2012 16:46

Jinora
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av M4L13:
jag väger 53 kg
lite mycket för en 12åring kanske, men det försvinner väl hoppas jag
hehe

Du är normalviktigt typ.

Okej vill inte att vi ska hålla på att prata om vikt här ;_; Men normal vikt är väll ungefär 45 om man är normallång.

25 nov, 2012 16:48

M4L13
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av M4L13:
jag väger 53 kg
lite mycket för en 12åring kanske, men det försvinner väl hoppas jag
hehe

Du är normalviktigt typ.

det låter bra :I

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fimagesmtv-a.akamaihd.net%2Furi%2Fmgid%3Afile%3Ahttp%3Ashared%3Amtv.com%2Fnews%2Fwp-content%2Fuploads%2F2015%2F11%2Ftumblr_inline_njzu4eVusv1slq446-1448170594.gif

25 nov, 2012 16:48

Borttagen

Avatar


Skrivet av Jinora:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av M4L13:
jag väger 53 kg
lite mycket för en 12åring kanske, men det försvinner väl hoppas jag
hehe

Du är normalviktigt typ.

Okej vill inte att vi ska hålla på att prata om vikt här ;_; Men normal vikt är väll ungefär 45 om man är normallång.

Ine jag helter, men jag tycker inteo m att folk säger att de är överviktiga. Eller säger att de väger för mycket.

25 nov, 2012 16:49

Solkatten
Elev

Avatar


Vill inte till skolan imorgon. Vill aldrig dit.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

25 nov, 2012 16:50

Jinora
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Jinora:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av M4L13:
jag väger 53 kg
lite mycket för en 12åring kanske, men det försvinner väl hoppas jag
hehe

Du är normalviktigt typ.

Okej vill inte att vi ska hålla på att prata om vikt här ;_; Men normal vikt är väll ungefär 45 om man är normallång.

Ine jag helter, men jag tycker inteo m att folk säger att de är överviktiga. Eller säger att de väger för mycket.

Själv så väger jag väll lite mer än vad man ska men seriöst så spelar det ingen roll att man väger någr kilo mer än vad dom flesta.

25 nov, 2012 16:51

Borttagen

Avatar


Skrivet av Jinora:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Jinora:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av M4L13:
jag väger 53 kg
lite mycket för en 12åring kanske, men det försvinner väl hoppas jag
hehe

Du är normalviktigt typ.

Okej vill inte att vi ska hålla på att prata om vikt här ;_; Men normal vikt är väll ungefär 45 om man är normallång.

Ine jag helter, men jag tycker inteo m att folk säger att de är överviktiga. Eller säger att de väger för mycket.

Själv så väger jag väll lite mer än vad man ska men seriöst så spelar det ingen roll att man väger någr kilo mer än vad dom flesta.

Nä, precis. Sama för mig.

25 nov, 2012 16:52

Ginny00
Elev

Avatar


Snälla, prata inte om vikt här

25 nov, 2012 16:54

Jinora
Elev

Avatar


Skrivet av Ginny00:
Snälla, prata inte om vikt här

Om du inte märkte det så försökte vi att INTE prata om vikt >.<

25 nov, 2012 16:55

M4L13
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Jinora:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Jinora:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av M4L13:
jag väger 53 kg
lite mycket för en 12åring kanske, men det försvinner väl hoppas jag
hehe

Du är normalviktigt typ.

Okej vill inte att vi ska hålla på att prata om vikt här ;_; Men normal vikt är väll ungefär 45 om man är normallång.

Ine jag helter, men jag tycker inteo m att folk säger att de är överviktiga. Eller säger att de väger för mycket.

Själv så väger jag väll lite mer än vad man ska men seriöst så spelar det ingen roll att man väger någr kilo mer än vad dom flesta.

Nä, precis. Sama för mig.

men ojoj, jag menade inte att jag tycker att jag väger för mycket, faktiskt så bryr jag mig inte om det så mycket längre. jag gjorde det förut, men nu tycker jag att det räcker med att vara hälsosam iaf :3
jag menade inte att vara offensive mot någon om jag råkade vara det! :C

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fimagesmtv-a.akamaihd.net%2Furi%2Fmgid%3Afile%3Ahttp%3Ashared%3Amtv.com%2Fnews%2Fwp-content%2Fuploads%2F2015%2F11%2Ftumblr_inline_njzu4eVusv1slq446-1448170594.gif

25 nov, 2012 16:59

1 2 3 ... 8925 8926 8927 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.