@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kazomi
Elev |
Jag har spelat match idag! Det gick bra... Men vi vann inte! ^^
Proud Hufflepuff! ♥ ☼ 25 nov, 2012 14:58 |
|
Knizzlare
Elev |
25 nov, 2012 15:13 |
|
Tvilling
Elev |
Nån på Mugglis som också har gimp?
∞ fanfiction: Grönt hjärta, rött blod; en friendzoned Slytherintjej och en söt heroisk Gryffindorkille ∞ 25 nov, 2012 15:17 |
|
Ginny00
Elev |
Nu har jag varit på julbasaren (och fikat allt för mycket ugh) alltså kan jag sitta här hela dagen.
25 nov, 2012 15:24 |
|
Celebikai
Elev |
25 nov, 2012 15:29 |
|
Caius
Elev |
Känner att jag inte ljuger när jag säger "jag har lätt för att lära mig saker". Har suttit nu i exakt 40 minuter och läst lite, kollat och pillat själv på något som kallar sig för jquery. Och jag har nog hakat på hur det funkar. Stolt människa over here.
Det här är vad vi kallar tankar. Det är något som är bra och som alla har rätt att ha. 25 nov, 2012 15:32 |
|
Borttagen
|
Jag gillar random personer cause I can folks. CAUSE I CAN!
Brutit tummen? Katten sprungit bort? Ätit svamp till förrätt? ILL BE THERE! 25 nov, 2012 15:38 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag gillar random personer cause I can folks. CAUSE I CAN! Brutit tummen? Katten sprungit bort? Ätit svamp till förrätt? ILL BE THERE! Jag har ont i min tå, går det bra? 25 nov, 2012 15:40 |
|
smartbabe
Elev |
Har riktig julkänsla just nu... Me don't like it!
Typ en månad kvar ju... D: ![]() ![]() ![]() ![]() Allt ser så underbart ut! D: Och inte är det snö än heller... ![]()
25 nov, 2012 15:53 |
|
Pixie
Elev |
![]() har dötrist heter http://swedish-princess.tumblr.com/ om jag är på bra humör följer jag dig tillbaka eller bli anonym och så. jag gillar anonymisar.
25 nov, 2012 15:56 |
Du får inte svara på den här tråden.














Mugglarportalen