@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Celebikai
Elev |
25 nov, 2012 12:48 |
|
Obliviate_
Elev |
Okej. Vaknar av att jag själv sjunger på nån låt. I övrigt knäpptyst i lägenheten. Går upp. Inser att båda garderobsdörrarna är öppna och att badrumsmattan numera ligger framför tv:n. När jag har varit vaken i 5 minuter drar grannen på "Wannabe" av spicegirls. . . Godmorgon?
25 nov, 2012 12:57 |
|
M4L13
Elev |
Skrivet av Knizzlare: Skrivet av Pixie: Skrivet av M4L13: r u serious. no way jag gör detdär själv fråga Knizzlare också, hon är bättre än mig på fiol :I men hon är inte whovian men hon kan hjälpa dig övning ger färdighet exactly, jag är ingen whovian men låten var väldigt bra iaf, men den är nog också väldigt svår och det behövs ju tre pers om man ska spela en trestämmig låt liksom xD om man inte gör som hon dårå! men jag vill börja med att spela hedwigs theme, mlp introt skulle också vara awesome att spela WHAT SHE SAID
25 nov, 2012 13:12 |
|
smartbabe
Elev |
Nu blir det pepparkaksdeg & ''skräck''filmsmaraton!
Spoiler: Tryck här för att visa! / Ugglan Hedwig - var de tomma? burkarna & flaskorna? ![]()
25 nov, 2012 13:42 |
|
Borttagen
|
Skrivet av smartbabe: Nu blir det pepparkaksdeg & ''skräck''filmsmaraton! Spoiler: Tryck här för att visa! / Ugglan Hedwig - var de tomma? burkarna & flaskorna? Ja, de flesta. Fast inte alla. 25 nov, 2012 13:45 |
|
smartbabe
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av smartbabe: Nu blir det pepparkaksdeg & ''skräck''filmsmaraton! Spoiler: Tryck här för att visa! / Ugglan Hedwig - var de tomma? burkarna & flaskorna? Ja, de flesta. Fast inte alla. lustigt... med kalsongerna... ![]()
25 nov, 2012 13:45 |
|
Borttagen
|
Skrivet av smartbabe: Skrivet av Borttagen: Skrivet av smartbabe: Nu blir det pepparkaksdeg & ''skräck''filmsmaraton! Spoiler: Tryck här för att visa! / Ugglan Hedwig - var de tomma? burkarna & flaskorna? Ja, de flesta. Fast inte alla. lustigt... med kalsongerna... aa, liksom vem tappar sina kalsonger om den är ute och går? xD 25 nov, 2012 13:46 |
|
smartbabe
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av smartbabe: Skrivet av Borttagen: Skrivet av smartbabe: Nu blir det pepparkaksdeg & ''skräck''filmsmaraton! Spoiler: Tryck här för att visa! / Ugglan Hedwig - var de tomma? burkarna & flaskorna? Ja, de flesta. Fast inte alla. lustigt... med kalsongerna... aa, liksom vem tappar sina kalsonger om den är ute och går? xD och varför lämnar man en kasse med ölburkar och en vinflaska? :o ![]()
25 nov, 2012 13:49 |
|
Moy.GinnyWeasley
Elev |
25 nov, 2012 14:55 |
|
_SanD_
Elev |
25 nov, 2012 14:57 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen