@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
M4L13
Elev |
25 nov, 2012 12:13 |
|
Jinora
Elev |
Skrivet av Pixie: är det normalt att ha sin katt i koppel? Det där kanske är en kuggfråga men jag tänker svara att man brukar ha katt i sele.. 25 nov, 2012 12:13 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av Jinora: Skrivet av Pixie: är det normalt att ha sin katt i koppel? Det där kanske är en kuggfråga men jag tänker svara att man brukar ha katt i sele.. ah, jag menade sele... då är man inte sådär psykiskt sjuk...
25 nov, 2012 12:17 |
|
Ginnyy
Elev |
Skrivet av Pixie: Skrivet av Jinora: Skrivet av Pixie: är det normalt att ha sin katt i koppel? Det där kanske är en kuggfråga men jag tänker svara att man brukar ha katt i sele.. ah, jag menade sele... då är man inte sådär psykiskt sjuk... Nej... Haha Jag brukar ha mina katter i sele
25 nov, 2012 12:21 |
|
Flismos
Elev |
Hatar att plugga matte på helger!
''Sometimes you poke the bear and other times the bear pokes you'' 25 nov, 2012 12:27 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av Ginnyy: Skrivet av Pixie: Skrivet av Jinora: Skrivet av Pixie: är det normalt att ha sin katt i koppel? Det där kanske är en kuggfråga men jag tänker svara att man brukar ha katt i sele.. ah, jag menade sele... då är man inte sådär psykiskt sjuk... Nej... Haha Jag brukar ha mina katter i sele Jamen då är det okej! Då behöver inte Tardis skämmas!
25 nov, 2012 12:29 |
|
Knizzlare
Elev |
Skrivet av Pixie: Skrivet av M4L13: r u serious. no way jag gör detdär själv fråga Knizzlare också, hon är bättre än mig på fiol :I men hon är inte whovian men hon kan hjälpa dig övning ger färdighet exactly, jag är ingen whovian men låten var väldigt bra iaf, men den är nog också väldigt svår och det behövs ju tre pers om man ska spela en trestämmig låt liksom xD om man inte gör som hon dårå! men jag vill börja med att spela hedwigs theme, mlp introt skulle också vara awesome att spela ![]()
25 nov, 2012 12:37 |
|
Borttagen
|
Jag lyssnar på lptar på Soundcloud
25 nov, 2012 12:39 |
|
EMELESEL
Elev |
asdfghjk"3@%&=kjhgf
JAG KAN INTE LOGGA IN PÅ TUMBLR MITT LIV ÄR FÖRSTÖRT VADFAN ÄR FELET asdfghjkllkiuytrg 25 nov, 2012 12:43 |
|
Borttagen
|
Jag gick en promenad. På 600-700 meter hittade jag 15 ölburkar, 14 med pant, en kasse (från systembolaget), 1 vinflaska, 1 par kalsonger (!)...
Jag bor en bit ut på landet och det här var knappt nära några hus alls... o_O 25 nov, 2012 12:45 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen