@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Flismos
Elev |
Skrivet av Queen Boo: jag vet! dessutom ska man tydligen ha kompisar till att ha kul med, jag trodde de var till för att kasta pilar på Skrivet av Flismos: Skrivet av Queen Boo: Ja det är det! Skrivet av Flismos: Skrivet av Queen Boo: Va??? Jag trodde att träd till att ha på fötterna, men man ska tydligen ha strumpor till det... Men vad har du fått det ifrån? Jag trodde man använde diskborstar till att åka skidor med men man ska tydligen diska med den.. Men what? R det sant? Men oj! Det trodde jag med Och man ska tydligen ha väskor till att ha saker i, jag trodde man hade dom som husdjur ''Sometimes you poke the bear and other times the bear pokes you'' 25 nov, 2012 11:18 |
|
Queen Boo
Elev |
Är inte väskor husdjur??? menar du allvar?
Hårborstar är tydligen till för att borsta håret med, jag trodde de andvändes för att äta... jag är jättecoolig älska mig plz 25 nov, 2012 11:28 |
|
Pixie
Elev |
25 nov, 2012 11:29 |
|
Jinora
Elev |
Skrivet av Pixie: Ska kanske starta en tumblr bara för tardis - Tardisthecat, tardiskatt, kattentardis, hmm? Thecathavethetardis 8D 25 nov, 2012 11:35 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av Jinora: Skrivet av Pixie: Ska kanske starta en tumblr bara för tardis - Tardisthecat, tardiskatt, kattentardis, hmm? Thecathavethetardis 8D fast javenne, hon heter ju tardis..
25 nov, 2012 11:37 |
|
Jinora
Elev |
Skrivet av Pixie: Skrivet av Jinora: Skrivet av Pixie: Ska kanske starta en tumblr bara för tardis - Tardisthecat, tardiskatt, kattentardis, hmm? Thecathavethetardis 8D fast javenne, hon heter ju tardis.. *slå mig själv med min stekpanna* Trodde du pratade om en tumblr bara om en tardis >.< ehm, men Thecattardis tycker jag då 25 nov, 2012 11:39 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av Jinora: Skrivet av Pixie: Skrivet av Jinora: Skrivet av Pixie: Ska kanske starta en tumblr bara för tardis - Tardisthecat, tardiskatt, kattentardis, hmm? Thecathavethetardis 8D fast javenne, hon heter ju tardis.. *slå mig själv med min stekpanna* Trodde du pratade om en tumblr bara om en tardis >.< ehm, men Thecattardis tycker jag då ah ok
25 nov, 2012 11:40 |
|
Ginny00
Elev |
Lyssnar på Coldplay på Spotify and life is good.
25 nov, 2012 12:10 |
|
Pixie
Elev |
25 nov, 2012 12:12 |
|
Ginny00
Elev |
Idag ska jag på julbasaren på min skola.
För första gången inte som elev. Jäklar vad konstigt det är ändå. 25 nov, 2012 12:13 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen