Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny00
Elev |
Jag är så trött på att tycka att jag är tjock, onyttig, äcklig och lat.
SÅ TRÖTT. Ful är jag också.. Varför kan min hjärna inte tycka att jag är smal förrän jag är smalast? (Detta gäller egentligen ALLT om mig. Antingen är jag bäst eller sämst. Inget mellanting. Hate it.) 13 mar, 2013 21:47 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny00: Jag är så trött på att tycka att jag är tjock, onyttig, äcklig och lat. SÅ TRÖTT. Ful är jag också.. Varför kan min hjärna inte tycka att jag är smal förrän jag är smalast? (Detta gäller egentligen ALLT om mig. Antingen är jag bäst eller sämst. Inget mellanting. Hate it.) Vetduvad jag har världens bästa tips till dig som strax skrivs på fb 13 mar, 2013 22:16 |
|
Luna Chang
Elev |
Jag klarar inte det här.
Pappa är sur på mig för allt möjligt, jag når intr bra bär jag måste vara hos honom. Jag vet att han vill att jag ska hjälpa till mer Men jag klarar det inte. Det går inte, det är inte sån jag är. Sen idag få vi hade drickpaus på handbollen skulle Towa som vanligt såga åt mig att klippa mina naglar. Jag klippte dom ju för fan igår, sen att jag råkade köpas både dig och Madde på samma träning betyder inte att jag har för långa. sen började hon mala om att drt kan ge aids och liknande allvarliga djukdomar om man klöser någon. Hade vi varit närmare vänner ich busat och jag råkat klösa dig hade du inte brytt dig ens. Det är MINA naglar. Jag sköter Fan i att alla oratar om att naglarna inte fpt sticka upo osv fler jag har bara så på tumnaglarna och jag är beroendr av atr ha naglar, jag klarar inget annars och det är hemskt. Jag skulle hellre sluta handboll än att måste klippa av naglarna till den längd alla tycker. Sen så höll ju Jessica med Towa om att jag måste klippa mina naglar. Men gå å ta er, jag klarar inte av att ha korta naglar bara för att du klarar det. Jag sa förlåt till madde när jag klöste henne och jagvisste inte att jag hade klöst Towa ens. Sen verkar det som att Towa hatar mig för är alltid bitchig och elak mot mig. Jag har det nog svårt med exakt allting just nu så jag är lättretad och tar därför illa åt mig nät någon påpekar något så litet som mina naglar. Jag har det svårt med vänner eftersom jag inte klickade med någon riktigt i sjuan och nu i åttan är det för sent att trassla sig in i något. Jag drar mig till sjuorna för dom vill faktiskt prata med mig till skillnad från nästan hela min klass. Jag klarar inte av mitt liv, jag vill bort härifrån, flytta söderut i landet, bort från det här lilla samhället. Hej 13 mar, 2013 23:02 |
|
Jac
Elev |
Skrivet av LunaLovegood1: Fick för nån timma sedan veta att en av mina bästa vänners bror är död. Antagligen självmord. Vi vet att han haft problem och sånt tidigare, men... Vet ni hur de fick reda på det? Tjejen som hittat honom hade tydligen skrivit "RIP ******" på sin facebooksida. Så förbannat j***a lågt. I övrigt har dagen inte heller varit bäst. Men att han... Jag sitter f*n och gråter och har gjort det ett tag. Jag har liksom växt upp med honom. I'll miss u so much♥ Jätte ledsen älskling. Kan fråga mamma om vi kan träffas och så kan vi prata om det om du vill
13 mar, 2013 23:04 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av Jac: Skrivet av LunaLovegood1: Fick för nån timma sedan veta att en av mina bästa vänners bror är död. Antagligen självmord. Vi vet att han haft problem och sånt tidigare, men... Vet ni hur de fick reda på det? Tjejen som hittat honom hade tydligen skrivit "RIP ******" på sin facebooksida. Så förbannat j***a lågt. I övrigt har dagen inte heller varit bäst. Men att han... Jag sitter f*n och gråter och har gjort det ett tag. Jag har liksom växt upp med honom. I'll miss u so much♥ Jätte ledsen älskling. Kan fråga mamma om vi kan träffas och så kan vi prata om det om du vill Tack gumman... Saknar dig så in i ******* så det skulle kännas jättebra♥
14 mar, 2013 07:02 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LunaLovegood1: Fick för nån timma sedan veta att en av mina bästa vänners bror är död. Antagligen självmord. Vi vet att han haft problem och sånt tidigare, men... Vet ni hur de fick reda på det? Tjejen som hittat honom hade tydligen skrivit "RIP ******" på sin facebooksida. Så förbannat j***a lågt. I övrigt har dagen inte heller varit bäst. Men att han... Jag sitter f*n och gråter och har gjort det ett tag. Jag har liksom växt upp med honom. I'll miss u so much♥ Nej! Vad hemskt!!! Finns här ifall du vill uggla om det! 14 mar, 2013 10:19 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Jag har aldrig haft det riktigt bra i skolan med kompisar. Men jag trodde ärligt talat att det där med att bara se rakt igenom en person var en grej som åtminstone inte skulle upprepas mot fler. Att det var ett misstag, som de flesta inte vågar ta tag i och ändra på, men som de åtminstone kan lära sig av och inte göra om. Så fel jag hade.
Det är en tjej i klassen som nästan aldrig är i skolan. (Ingen aning om varför, och jag ser det som hennes ensak så länge hon inte vill berätta själv) Innan hon slutade komma var hon en del av klassens största tjejgäng och bästis med den populäraste tjejen i klassen. Nu senaste veckan har hon kommit ett par gånger. Och då verkade ingen se henne längre. Hon och jag har suttit tillsammans några gånger och pratat en del både nu och tidigare, och hon är faktiskt riktigt snäll, men det känns som att det är min låga status som har gått ut över henne också. Är det mitt fel att hon hamnar bakom alla andra nu? Att de som var hennes bästa vänner knappt verkar se henne? Det är jättejobbigt att se hur hon blir ignorerad av alla bara för att hon har mått dåligt, och att veta att jag själv blir behandlad på samma sätt. 14 mar, 2013 15:03 |
|
Ledigt
Elev |
Jag vill bara dö.
Det hade varit så skönt. Jag hatar livet. det finns ju ingen mening med det. Jag vill bara dö. Du är du och jag är jag! 14 mar, 2013 15:07 |
|
NyTo
Elev |
Skrivet av Luna.Lovegood: Jag har aldrig haft det riktigt bra i skolan med kompisar. Men jag trodde ärligt talat att det där med att bara se rakt igenom en person var en grej som åtminstone inte skulle upprepas mot fler. Att det var ett misstag, som de flesta inte vågar ta tag i och ändra på, men som de åtminstone kan lära sig av och inte göra om. Så fel jag hade. Det är en tjej i klassen som nästan aldrig är i skolan. (Ingen aning om varför, och jag ser det som hennes ensak så länge hon inte vill berätta själv) Innan hon slutade komma var hon en del av klassens största tjejgäng och bästis med den populäraste tjejen i klassen. Nu senaste veckan har hon kommit ett par gånger. Och då verkade ingen se henne längre. Hon och jag har suttit tillsammans några gånger och pratat en del både nu och tidigare, och hon är faktiskt riktigt snäll, men det känns som att det är min låga status som har gått ut över henne också. Är det mitt fel att hon hamnar bakom alla andra nu? Att de som var hennes bästa vänner knappt verkar se henne? Det är jättejobbigt att se hur hon blir ignorerad av alla bara för att hon har mått dåligt, och att veta att jag själv blir behandlad på samma sätt. Det låter obehagligt, men jag tror inte att det är du. Det kan vara du, jag har själv upplevt samma sak, eftersom jag hänger med de jag vill och inte alltid med det där poppistjejgänget. Jag umgås med de jag trivs med. Ni kan ju båda försöka gå med i tjejgänget om ni vill. Tillsammans. och så kan du ju försöka prata med de där tjejerna, och fråga varför de beter sig som de gör. Hoppas det löser sig! ♥
14 mar, 2013 15:12 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Skrivet av NyTo: Skrivet av Luna.Lovegood: Jag har aldrig haft det riktigt bra i skolan med kompisar. Men jag trodde ärligt talat att det där med att bara se rakt igenom en person var en grej som åtminstone inte skulle upprepas mot fler. Att det var ett misstag, som de flesta inte vågar ta tag i och ändra på, men som de åtminstone kan lära sig av och inte göra om. Så fel jag hade. Det är en tjej i klassen som nästan aldrig är i skolan. (Ingen aning om varför, och jag ser det som hennes ensak så länge hon inte vill berätta själv) Innan hon slutade komma var hon en del av klassens största tjejgäng och bästis med den populäraste tjejen i klassen. Nu senaste veckan har hon kommit ett par gånger. Och då verkade ingen se henne längre. Hon och jag har suttit tillsammans några gånger och pratat en del både nu och tidigare, och hon är faktiskt riktigt snäll, men det känns som att det är min låga status som har gått ut över henne också. Är det mitt fel att hon hamnar bakom alla andra nu? Att de som var hennes bästa vänner knappt verkar se henne? Det är jättejobbigt att se hur hon blir ignorerad av alla bara för att hon har mått dåligt, och att veta att jag själv blir behandlad på samma sätt. Det låter obehagligt, men jag tror inte att det är du. Det kan vara du, jag har själv upplevt samma sak, eftersom jag hänger med de jag vill och inte alltid med det där poppistjejgänget. Jag umgås med de jag trivs med. Ni kan ju båda försöka gå med i tjejgänget om ni vill. Tillsammans. och så kan du ju försöka prata med de där tjejerna, och fråga varför de beter sig som de gör. Hoppas det löser sig! ♥ Jag tror faktiskt vi försöker båda två ^^ Men jag har liksom varit till större delen utesluten hela högstadiet, och hon verkar inte heller kunna komma med sen vi började prata... Jag har försökt prata med de andra och fråga varför också, men det är svårt att våga... 14 mar, 2013 15:16 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen