vad gör du just NU?
Forum > Off Topic > vad gör du just NU?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Gråter
20 dec, 2011 20:28 |
|
Dini99
Elev |
Skrivet av ginny_ginny: Tänker på att jag vill ha snöbolls krig Med sebbe - (och linus wannabe sebbe) -Mula Linus!! Edit: Skrivet av Borttagen: Gråter Vad har hänt?:/ Har du lust att prata? ♥ "What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 20 dec, 2011 20:31 |
|
Borttagen
|
mår skit och funderar på att gå och handla godis eller något...
20 dec, 2011 20:32 |
|
Dini99
Elev |
^Låter goottt! ♥
"What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 20 dec, 2011 20:34 |
|
ginny_ginny
Elev |
Skrivet av Dini99: Skrivet av ginny_ginny: Tänker på att jag vill ha snöbolls krig Med sebbe - (och linus wannabe sebbe) -Mula Linus!! YES!!
20 dec, 2011 20:39 |
|
adliitam
Elev |
20 dec, 2011 20:40 |
|
Borttagen
|
Skriver på min uppsats >.<
Funderar på att gå och köpa nån form av pluggodis 20 dec, 2011 20:58 |
|
ginny_ginny
Elev |
20 dec, 2011 20:59 |
|
Solkatten
Elev |
Läser en as bra fanfic.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 20 dec, 2011 20:59 |
|
Borttagen
|
^
^ Det gör det. Men då måste jag klä på mig något annat än pyjamas 20 dec, 2011 20:59 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen