@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kaiia
Elev |
Skrivet av Borttagen: Kaiia Duktigt av dig! Jag bröt helt ihop i slutet av nian (fast då borde jag ha gått i ettan redan) Och att du går natur och har klarat av de första två åren Det är ändå helt okej, men min ångest och att jag mår så dåligt håller mig tillbaka. Liksom, jag stannar hemma och så. Och nu har jag varit sjuk i fem eller sex veckor, då får man ju ännu mer ångest. Och alla från klassen skriver om deras betyg, så sitter jag här och typ "Oh, jag som har missat nästan varenda prov vi hade" Tack, jag ska komma ihåg det! Tack! Jag har egentligen ganska lätt för skolan. Vanligtvis fattar jag ganska fort bara av att lyssna på lektionerna och då är det inte så jobbigt. Jag hade nog snitt VG i nian... I ettan mådde jag ganska dåligt, och då funderade jag på att hoppa av, men sen tog jag mig förbi det igen. Nu är jag tillsammans med en i min klass, och det är också en drivkraft att komma till skolan xD Oj, ja det är jobbigt... Ja, jag stannade också hemma mycket förut. När man varit borta typ en vecka från natur så var jag typ efter 30 sidor eller nåt i en del ämnen >.< Nu är jag faktiskt i skolan, men har inte energin att lyssna på vad läraren säger, och då hamnar jag så efter iallafall >.< Hatar när man missar prov.. Har två i fysik, ett i kemi och ett i biologi. Dessutom har jag sjuka mängder inlämningsuppgifter att lämna in D: Bra ^^ ![]() ![]()
24 nov, 2012 23:37 |
|
Pixie
Elev |
24 nov, 2012 23:39 |
|
ikka
Elev |
Jag vill lära mig något häftigt instrument och spela i orkester!!! Provade fagott idag, det var fett kul xD
![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
24 nov, 2012 23:39 |
|
Pixie
Elev |
24 nov, 2012 23:45 |
|
M4L13
Elev |
25 nov, 2012 00:10 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av M4L13: r u serious. no way jag gör detdär själv fråga Knizzlare också, hon är bättre än mig på fiol :I men hon är inte whovian men hon kan hjälpa dig övning ger färdighet
25 nov, 2012 00:11 |
|
Solkatten
Elev |
Det finns en tråd där man ska nämna alla man shippar men jag hittar den inte. Kan någon länka?
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 25 nov, 2012 00:39 |
|
Cara Riddle
Elev |
hm skall jag stanna uppe och skriva ett kapitel till på den andra ficen och sedan lite på boken xD jag tror faktiskt att jag gör det
![]()
25 nov, 2012 02:07 |
|
Flismos
Elev |
Skrivet av Queen Boo: skumt.... Jag trodde att man skulle slå pennor i huvet på sin bror, men de ska man tydligen skriva med, visste du att man har mobiler till att messa med??? Men vad har du fått det ifrån? Jag trodde man använde diskborstar till att åka skidor med men man ska tydligen diska med den.. ''Sometimes you poke the bear and other times the bear pokes you'' 25 nov, 2012 07:55 |
|
Queen Boo
Elev |
Men vad har du fått det ifrån? Jag trodde man använde diskborstar till att åka skidor med men man ska tydligen diska med den.. jag är jättecoolig älska mig plz 25 nov, 2012 09:15 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen