@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginnyy
Elev |
24 nov, 2012 22:48 |
|
Pixie
Elev |
24 nov, 2012 22:56 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Pixie: wut har harry färgat dip dye och piercat öronen?? Bild?! "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 24 nov, 2012 23:01 |
|
Pixie
Elev |
just det jag inte har - en blog som brukar vara sann, (one direction cutefacts @ tumblr) sa det och blir förvånad...
24 nov, 2012 23:02 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Pixie: just det jag inte har - en blog som brukar vara sann, (one direction cutefacts @ tumblr) sa det och blir förvånad... Hoppas det inte är sant... :s "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 24 nov, 2012 23:05 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Pixie: just det jag inte har - en blog som brukar vara sann, (one direction cutefacts @ tumblr) sa det och blir förvånad... Hoppas det inte är sant... :s fast harry för göra vad han vill med sig själv - det är hans kropp, hans val. hoppas det är snyggt isåfall!
24 nov, 2012 23:05 |
|
hyperion
Elev |
Lyckades äntligen klämma den där jävla pormasken (efter att ha cuttat up typ halva näsan), HAHA SUCCESS
![]()
24 nov, 2012 23:07 |
|
Knizzlare
Elev |
Skrivet av Pixie: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Pixie: just det jag inte har - en blog som brukar vara sann, (one direction cutefacts @ tumblr) sa det och blir förvånad... Hoppas det inte är sant... :s fast harry för göra vad han vill med sig själv - det är hans kropp, hans val. hoppas det är snyggt isåfall! Harry med dipdye, interesting, hoppas det är sant för jag förstår inte hur man kan göra dipdye med hår som han, haha, vill see ![]()
24 nov, 2012 23:08 |
|
leumas vän
Elev |
Jag älskar att jag när jag pratar med någon som jag känner rätt väl på Skype *kossanberta*Minidjuret*Cara Riddle, så behöver de bara var där för att jag ska kunna få igång en diskussion, de behöver inte säga något, för jag kan säga det åt dem xD
24 nov, 2012 23:10 |
|
Borttagen
|
Jahapp, så är man ägare till en iPod
"Kan jag få din iPod?" "För 10 kr" "Yes! Jag tar laddaren och hörlurarna också YaY 24 nov, 2012 23:13 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen