@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Flismos
Elev |
Skrivet av Queen Boo: Skrivet av Flismos: Skrivet av Queen Boo: Skrivet av Flismos: Vad konstigt, jag trodde havet var sockrat....Skrivet av Queen Boo: Skrivet av Flismos: nej, jag trodde kina var ett sorts bröd! Skrivet av Queen Boo: Skrivet av Flismos: Ja, skumt va! Skrivet av Queen Boo: 10 ENORMT viktiga fakta: 1.skalbagar finns 2.Hästar kan inte vara gröna om man inte målar de 3.jag har byxor på mig 4. Gräs brukar vara grönt 5. Tapet finns i många hus 6. Det finns inget som heter äppelpäronorangutangandstragunlilja 7. På vintern finns det snö 8. Det finns inte sjöar utan vatten 9. Rosa är en färg 10. De flesta måste ta Jätteviktigt att veta, eller hur!!! är det sant? :o jag visste absolut inte något av det där! och visste du att Kina är ett land? Men det är inget bröd, det är ett stort land och havet är tydligen salt! Visste du att vi bor i sverige? fick veta det nyss Va? jag trodde vi bodde i en stekpanna... Jag trodde att jag bodde i Alageisia... va konstigt! och vet du vad jag såg på nyhterna nyss? Att jorden är rund, jag trodde den var trekantig! ''Sometimes you poke the bear and other times the bear pokes you'' 24 nov, 2012 22:15 |
|
Ginny!!!!
Elev |
Sitter och tittar på Natt På Muséet 2
Och när Octavius springer genom gräset.... XD OH MY GODS. IT IS JUST SO AWESOME. ![]()
24 nov, 2012 22:17 |
|
Queen Boo
Elev |
Skrivet av Flismos: är den rund????????? jag trodde den var formad som en stjärna....Skrivet av Queen Boo: Skrivet av Flismos: Skrivet av Queen Boo: Skrivet av Flismos: Vad konstigt, jag trodde havet var sockrat....Skrivet av Queen Boo: Skrivet av Flismos: nej, jag trodde kina var ett sorts bröd! Skrivet av Queen Boo: Skrivet av Flismos: Ja, skumt va! Skrivet av Queen Boo: 10 ENORMT viktiga fakta: 1.skalbagar finns 2.Hästar kan inte vara gröna om man inte målar de 3.jag har byxor på mig 4. Gräs brukar vara grönt 5. Tapet finns i många hus 6. Det finns inget som heter äppelpäronorangutangandstragunlilja 7. På vintern finns det snö 8. Det finns inte sjöar utan vatten 9. Rosa är en färg 10. De flesta måste ta Jätteviktigt att veta, eller hur!!! är det sant? :o jag visste absolut inte något av det där! och visste du att Kina är ett land? Men det är inget bröd, det är ett stort land och havet är tydligen salt! Visste du att vi bor i sverige? fick veta det nyss Va? jag trodde vi bodde i en stekpanna... Jag trodde att jag bodde i Alageisia... va konstigt! och vet du vad jag såg på nyhterna nyss? Att jorden är rund, jag trodde den var trekantig! Och vet du en sak, Det stavas päron, inte perrooonnnm jag är jättecoolig älska mig plz 24 nov, 2012 22:18 |
|
Li
Biträdande rektor |
Skrivet av Ginny!!!!: Sitter och tittar på Natt På Muséet 2 Och när Octavius springer genom gräset.... XD OH MY GODS. IT IS JUST SO AWESOME. Älskar den filmen ♥ Mest att Jonas Brothers är med och att deras Fly with me är i eftertexterna without something there is no nothing 24 nov, 2012 22:18 |
|
Pixie
Elev |
24 nov, 2012 22:18 |
|
Ginny!!!!
Elev |
Skrivet av Li: Jaaa! Skrivet av Ginny!!!!: Sitter och tittar på Natt På Muséet 2 Och när Octavius springer genom gräset.... XD OH MY GODS. IT IS JUST SO AWESOME. Älskar den filmen ♥ Mest att Jonas Brothers är med och att deras Fly with me är i eftertexterna NOT ATTACK! ![]()
24 nov, 2012 22:19 |
|
Flismos
Elev |
Skrivet av Queen Boo: Skrivet av Flismos: är den rund????????? jag trodde den var formad som en stjärna....Skrivet av Queen Boo: Skrivet av Flismos: Skrivet av Queen Boo: Skrivet av Flismos: Vad konstigt, jag trodde havet var sockrat....Skrivet av Queen Boo: Skrivet av Flismos: nej, jag trodde kina var ett sorts bröd! Skrivet av Queen Boo: Skrivet av Flismos: Ja, skumt va! Skrivet av Queen Boo: 10 ENORMT viktiga fakta: 1.skalbagar finns 2.Hästar kan inte vara gröna om man inte målar de 3.jag har byxor på mig 4. Gräs brukar vara grönt 5. Tapet finns i många hus 6. Det finns inget som heter äppelpäronorangutangandstragunlilja 7. På vintern finns det snö 8. Det finns inte sjöar utan vatten 9. Rosa är en färg 10. De flesta måste ta Jätteviktigt att veta, eller hur!!! är det sant? :o jag visste absolut inte något av det där! och visste du att Kina är ett land? Men det är inget bröd, det är ett stort land och havet är tydligen salt! Visste du att vi bor i sverige? fick veta det nyss Va? jag trodde vi bodde i en stekpanna... Jag trodde att jag bodde i Alageisia... va konstigt! och vet du vad jag såg på nyhterna nyss? Att jorden är rund, jag trodde den var trekantig! Och vet du en sak, Det stavas päron, inte perrooonnnm what? gjorde det? visste du att man ser sig själv i en spegel? ''Sometimes you poke the bear and other times the bear pokes you'' 24 nov, 2012 22:20 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Pixie: hej hej fangirla???? Om vadå? :> "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 24 nov, 2012 22:21 |
|
Pixie
Elev |
24 nov, 2012 22:21 |
|
Queen Boo
Elev |
Skrivet av Flismos: nej, gör man?Skrivet av Queen Boo: Skrivet av Flismos: är den rund????????? jag trodde den var formad som en stjärna....Skrivet av Queen Boo: Skrivet av Flismos: Skrivet av Queen Boo: Skrivet av Flismos: Vad konstigt, jag trodde havet var sockrat....Skrivet av Queen Boo: Skrivet av Flismos: nej, jag trodde kina var ett sorts bröd! Skrivet av Queen Boo: Skrivet av Flismos: Ja, skumt va! Skrivet av Queen Boo: 10 ENORMT viktiga fakta: 1.skalbagar finns 2.Hästar kan inte vara gröna om man inte målar de 3.jag har byxor på mig 4. Gräs brukar vara grönt 5. Tapet finns i många hus 6. Det finns inget som heter äppelpäronorangutangandstragunlilja 7. På vintern finns det snö 8. Det finns inte sjöar utan vatten 9. Rosa är en färg 10. De flesta måste ta Jätteviktigt att veta, eller hur!!! är det sant? :o jag visste absolut inte något av det där! och visste du att Kina är ett land? Men det är inget bröd, det är ett stort land och havet är tydligen salt! Visste du att vi bor i sverige? fick veta det nyss Va? jag trodde vi bodde i en stekpanna... Jag trodde att jag bodde i Alageisia... va konstigt! och vet du vad jag såg på nyhterna nyss? Att jorden är rund, jag trodde den var trekantig! Och vet du en sak, Det stavas päron, inte perrooonnnm what? gjorde det? visste du att man ser sig själv i en spegel? Jag trodde man såg sin granne...- Visste du att glasögon inte är till för att dansa med? jag är jättecoolig älska mig plz 24 nov, 2012 22:21 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen