@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
erik potter123
Elev |
jag tappade en tand nyss
Spoiler:
Tryck här för att visa! 24 nov, 2012 21:23 |
|
M4L13
Elev |
24 nov, 2012 21:23 |
|
erik potter123
Elev |
24 nov, 2012 21:24 |
|
M4L13
Elev |
24 nov, 2012 21:27 |
|
erik potter123
Elev |
jaha
Spoiler:
Tryck här för att visa! 24 nov, 2012 21:28 |
|
Caius
Elev |
Jag gillar hur ens tycke om vissa personer kan förändras med åren...
Först när jag var yngre (cirka 9 år) så var min reaktion om en person ungefär "Fy fan vad läskig snubbe!! ;___;" och så skrämde personen mig så jävla mycket att jag började gråta (hahaha, ja, så känslig var jag). Sedan när man ses igen efter tio års tid utan att ha träffats, så var min reaktion om personen ungefär "Hur fan kunde jag tycka att han var läskig förr...?? o___o' Han är inte ett dugg läskig ju, han är ju helt okey." Och nu sedan ett par månader tillbaka i tiden har det ändrats igen och min åsikt om personen är ungefär "Fan vad awesome han är! Och vad snygg han är i övrigt också...." Typ hej, mest långsinta personen i världen kan ändra sitt tycke ganska rejält tydligen, lol. Det här är vad vi kallar tankar. Det är något som är bra och som alla har rätt att ha. 24 nov, 2012 21:29 |
|
erik potter123
Elev |
Skrivet av Caius: Jag gillar hur ens tycke om vissa personer kan förändras med åren... Först när jag var yngre (cirka 9 år) så var min reaktion om en person ungefär "Fy fan vad läskig snubbe!! ;___;" och så skrämde personen mig så jävla mycket att jag började gråta (hahaha, ja, så känslig var jag). Sedan när man ses igen efter tio års tid utan att ha träffats, så var min reaktion om personen ungefär "Hur fan kunde jag tycka att han var läskig förr...?? o___o' Han är inte ett dugg läskig ju, han är ju helt okey." Och nu sedan ett par månader tillbaka i tiden har det ändrats igen och min åsikt om personen är ungefär "Fan vad awesome han är! Och vad snygg han är i övrigt också...." Typ hej, mest långsinta personen i världen kan ändra sitt tycke ganska rejält tydligen, lol. haha Spoiler:
Tryck här för att visa! 24 nov, 2012 21:30 |
|
Solkatten
Elev |
X Factor UK verkar gilla One Direction, lol. xD
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 24 nov, 2012 21:34 |
|
erik potter123
Elev |
Skrivet av Solkatten: X Factor UK verkar gilla One Direction, lol. xD varför? Spoiler:
Tryck här för att visa! 24 nov, 2012 21:35 |
|
Knizzlare
Elev |
Skrivet av erik potter123: Skrivet av Solkatten: X Factor UK verkar gilla One Direction, lol. xD varför? För att One Direction bildades där och blev kända på grund av X Factor UK, inte så konstigt ![]()
24 nov, 2012 21:37 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen