Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Rymdkonungen: Jag är så jävla besviken. Nej tyvärr jag har ingen underbar fotoblogg med 57 likes på facebook och nej jag har inte facebook heller. Och nej jag skriver inte lika snabbt som du på datorn. Och nej jag vill inte att du ska skratta åt mig när jag går förbi, jag vill inte att du ska tala skit om mej heller. Och nej jag är inte lika snygg som du. Och nej jag sätter inte ner 13h/dag på att sminka mig. Och ja jag tycker om att läsa. Och ja jag har högsta betyg i tre ämnen. Och nej jag vill inte festa med öl på fredagkvällar. Och nej jag röker inte. Och jag jag följer skolans regler. Och nej jag lägger inte ut bilder på mig själv i bara BH. Jag är inte som du. Kan du acceptera det tack! Story of my life 13 mar, 2013 18:33 |
|
Cara Riddle
Elev |
Min kompis och hennes kille har gjort slut, hon bad mig åka till henne och så klart åker jag hit, jag vill att hon skall vara glad ♥
men hennes kille kommer fortfarande hit, och det får mig att känna mig sjukt ensam. För de pratar i rummet bredvid och ja jag vet inte ![]()
13 mar, 2013 18:56 |
|
Rymdkonungen
Elev |
13 mar, 2013 19:00 |
|
Myling
Elev |
Skrivet av Danzi: Jag har ångest, på riktigt. Jag vet inte vad som tagit åt mig, men jag mår bara inte bra helt enkelt. Jag har stor ångest över skolan nu då jag har alldeles för hög frånvaro. Fick mejl av min lärare nyligen som sa det. Jag har sån jävla ångest, och jag vet inte hur jag kommer klara de sista månaderna i skolan nu innan jag tar studenten. Jag har jätte mycket rester.. Det är mycket jag mår dåligt över just nu.. vill bara skrika ut allt.. känner att jag behöver prata med någon, någon som kan hjälpa mig, och gärna inte någon i familjen eller så då jag vill hålla detta hemligt.. att dom skulle få veta skulle bara förvärra allting.. Vad ska jag ta mig till? Om det är alldeles för mycket kan du kanske få en extra termin? Jag kommer läsa ett extra år efter gymnasiet då jag haft lite problem att vara där och skjutit upp vissa kurser. Tog bort jättemycket stress för mig att göra så och jag får ändå ta studenten med min klass. 13 mar, 2013 19:18 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Fick för nån timma sedan veta att en av mina bästa vänners bror är död. Antagligen självmord. Vi vet att han haft problem och sånt tidigare, men... Vet ni hur de fick reda på det? Tjejen som hittat honom hade tydligen skrivit "RIP ******" på sin facebooksida. Så förbannat j***a lågt.
I övrigt har dagen inte heller varit bäst. Men att han... Jag sitter f*n och gråter och har gjort det ett tag. Jag har liksom växt upp med honom. I'll miss u so much♥
13 mar, 2013 21:05 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LunaLovegood1: åh herregud vad hemskt.. shit Fick för nån timma sedan veta att en av mina bästa vänners bror är död. Antagligen självmord. Vi vet att han haft problem och sånt tidigare, men... Vet ni hur de fick reda på det? Tjejen som hittat honom hade tydligen skrivit "RIP ******" på sin facebooksida. Så förbannat j***a lågt. I övrigt har dagen inte heller varit bäst. Men att han... Jag sitter f*n och gråter och har gjort det ett tag. Jag har liksom växt upp med honom. I'll miss u so much♥ 13 mar, 2013 21:08 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood1: åh herregud vad hemskt.. shit Fick för nån timma sedan veta att en av mina bästa vänners bror är död. Antagligen självmord. Vi vet att han haft problem och sånt tidigare, men... Vet ni hur de fick reda på det? Tjejen som hittat honom hade tydligen skrivit "RIP ******" på sin facebooksida. Så förbannat j***a lågt. I övrigt har dagen inte heller varit bäst. Men att han... Jag sitter f*n och gråter och har gjort det ett tag. Jag har liksom växt upp med honom. I'll miss u so much♥ mm... kan ju klart säga att det inte känns sådär jättebra, trots att jag inte träffat honom på ett par år
13 mar, 2013 21:10 |
|
LauraTree
Elev |
Skrivet av Rymdkonungen: Du skulle bara veta vad det där liknar mig, varenda mening är sann! Jag är så jävla besviken. Nej tyvärr jag har ingen underbar fotoblogg med 57 likes på facebook och nej jag har inte facebook heller. Och nej jag skriver inte lika snabbt som du på datorn. Och nej jag vill inte att du ska skratta åt mig när jag går förbi, jag vill inte att du ska tala skit om mej heller. Och nej jag är inte lika snygg som du. Och nej jag sätter inte ner 13h/dag på att sminka mig. Och ja jag tycker om att läsa. Och ja jag har högsta betyg i tre ämnen. Och nej jag vill inte festa med öl på fredagkvällar. Och nej jag röker inte. Och jag jag följer skolans regler. Och nej jag lägger inte ut bilder på mig själv i bara BH. Jag är inte som du. Kan du acceptera det tack! 13 mar, 2013 21:17 |
|
Obliviate_
Elev |
Verkar vara så enormt många som mår dåligt just nu och folk dör till höger och vänster, både av självmord och andra orsaker. Så jäkla hemskt egentligen. Önskar man kunde hjälpa alla
13 mar, 2013 21:32 |
|
A.k
Elev |
Den känslan när man inser att världen skulle vara likadan utan en.. </3
"Everything should be made as simple as possible, but not simpler.” 13 mar, 2013 21:40 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen