vad gör du just NU?
Forum > Off Topic > vad gör du just NU?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag undrar varför jag sitter på knäna. Det kommer ändå sluta med att fötterna somnar...
20 dec, 2011 19:37 |
|
Borttagen
|
Fryser och vill att mamma ska sluta prata i telefon så att jag kan visa henne vad jag köpt idag x)
20 dec, 2011 19:54 |
|
Roxy
Elev |
20 dec, 2011 20:00 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Är över lycklig över att det är jullov
20 dec, 2011 20:14 |
|
Sirius Black
Elev |
data
... 20 dec, 2011 20:17 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Måste VERKLIGEN gå på toa!!!!!!!!!!!!!!
20 dec, 2011 20:18 |
|
MizzNina
Elev |
Tittar på tredje avsnittet av "En himla många program" Och klär julgranen. Fast nu blir det kaffepaus.♥
"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 20 dec, 2011 20:19 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Ska bomba en kompis med snöbollar
20 dec, 2011 20:23 |
|
ginny_ginny
Elev |
20 dec, 2011 20:26 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Mohaha, nu är min kompis bombad
20 dec, 2011 20:27 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen