@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Flismos
Elev |
Skrivet av Dracos Tvillingsyster: jag sparkade av en bit (ganska stor) avmin högra tumnagel idag. det gör ont. tror ni man kan använda det som ursäkt för att inte dansa pardans i skolan? ja absolut, om läraren ber dej så säg: ''om nån kommer åt mitt finger så kan det bli typ infekterat och det gör jätte ont'' överdriv lite ''Sometimes you poke the bear and other times the bear pokes you'' 24 nov, 2012 20:37 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Flismos: Skrivet av Dracos Tvillingsyster: jag sparkade av en bit (ganska stor) avmin högra tumnagel idag. det gör ont. tror ni man kan använda det som ursäkt för att inte dansa pardans i skolan? ja absolut, om läraren ber dej så säg: ''om nån kommer åt mitt finger så kan det bli typ infekterat och det gör jätte ont'' överdriv lite Eller så överdriver du ännu mer och säger att du har ont i hela foten och låtsas halta i lärarens närhet? xD "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 24 nov, 2012 20:39 |
|
Flismos
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Flismos: Skrivet av Dracos Tvillingsyster: jag sparkade av en bit (ganska stor) avmin högra tumnagel idag. det gör ont. tror ni man kan använda det som ursäkt för att inte dansa pardans i skolan? ja absolut, om läraren ber dej så säg: ''om nån kommer åt mitt finger så kan det bli typ infekterat och det gör jätte ont'' överdriv lite Eller så överdriver du ännu mer och säger att du har ont i hela foten och låtsas halta i lärarens närhet? xD ja, varför inte xD jag förståt att du inte vill dansa pardans ''Sometimes you poke the bear and other times the bear pokes you'' 24 nov, 2012 20:40 |
|
Solkatten
Elev |
Omg, 17777 inlägg! ♥ ♥
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 24 nov, 2012 20:41
Detta inlägg ändrades senast 2012-11-24 kl. 20:42
|
|
Neeyum
Elev |
24 nov, 2012 20:41 |
|
Flismos
Elev |
Skrivet av Neeyum: tHE AWKWARD MOMENT NÄR DU SKA BYTA PROFILBILD PÅ FACEBOOK OCH RÅKAR BYTA TILL DEN HÄR oh my god hahahahahaha :'D ''Sometimes you poke the bear and other times the bear pokes you'' 24 nov, 2012 20:43 |
|
Borttagen
|
Hej jag bakar ♥
24 nov, 2012 20:44 |
|
Solkatten
Elev |
Ingen annan som också ska se på X Factor?
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 24 nov, 2012 20:45 |
|
Ginny00
Elev |
Har nu hämtat lussebulle och julkola som vi köpte på julmarknaden. I REGRET NOTHING
24 nov, 2012 20:46 |
|
Flismos
Elev |
Skrivet av Borttagen: Hej jag bakar ♥ Åh va roligt, jag älskar att baka! vad bakar du? ''Sometimes you poke the bear and other times the bear pokes you'' 24 nov, 2012 20:51 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen