@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Flismos
Elev |
''Sometimes you poke the bear and other times the bear pokes you'' 24 nov, 2012 20:24 |
|
Solkatten
Elev |
Haha. Känner mig lite udda. Fokis.se är ju en blogg för mest mode och nästan alla som läser den är modeintresserade men verkligen inte jag. Jag läser den istället på grund av alla resor och sånt
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 24 nov, 2012 20:24 |
|
Flismos
Elev |
Utmana mej i duellklubben, plz ♥
''Sometimes you poke the bear and other times the bear pokes you'' 24 nov, 2012 20:25 |
|
Ginny00
Elev |
24 nov, 2012 20:27 |
|
Flismos
Elev |
''Sometimes you poke the bear and other times the bear pokes you'' 24 nov, 2012 20:27 |
|
Solkatten
Elev |
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 24 nov, 2012 20:32 |
|
Ginny00
Elev |
Kanske det. ;P 24 nov, 2012 20:34 |
|
Solkatten
Elev |
25 min kvar <'333 Union J <'333
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 24 nov, 2012 20:34 |
|
Dracos Tvillingsyster
Elev |
jag sparkade av en bit (ganska stor) avmin högra tumnagel idag. det gör ont. tror ni man kan använda det som ursäkt för att inte dansa pardans i skolan?
24 nov, 2012 20:36 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Dracos Tvillingsyster: jag sparkade av en bit (ganska stor) avmin högra tumnagel idag. det gör ont. tror ni man kan använda det som ursäkt för att inte dansa pardans i skolan? Om du kan gå hyfsat bra så tror jag inte det... beror dock på vad för lärare du har. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 24 nov, 2012 20:37 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen