@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Den här dagen känns så värdelös
24 nov, 2012 19:04 |
|
Ginny00
Elev |
Snörvel snörvel.
24 nov, 2012 19:05 |
|
M4L13
Elev |
24 nov, 2012 19:12 |
|
Almson
Elev |
Skrivet av Pixie: Skrivet av Knizzlare: Skrivet av Pixie: Skrivet av Knizzlare: ![]() Usch jag blir så jävla less på rasism, det är väl inte rasistiskt att säga negerbollar (men jag använder mig ändå inte av det namnet för det känns fel för mig typ, haha..) men den där kommentaren tyckte jag i alla fall var rasistisk och om det var menat att vara ett skämt, ett riktigt dåligt skämt. ._. fyfan 29 likes och nu har han 37 -.- hur fan tänker folk egentligen? de tänker inte. Seriöst. Idiot.
24 nov, 2012 19:16 |
|
Knizzlare
Elev |
Skrivet av Almson: Skrivet av Pixie: Skrivet av Knizzlare: Skrivet av Pixie: Skrivet av Knizzlare: ![]() Usch jag blir så jävla less på rasism, det är väl inte rasistiskt att säga negerbollar (men jag använder mig ändå inte av det namnet för det känns fel för mig typ, haha..) men den där kommentaren tyckte jag i alla fall var rasistisk och om det var menat att vara ett skämt, ett riktigt dåligt skämt. ._. fyfan 29 likes och nu har han 37 -.- hur fan tänker folk egentligen? de tänker inte. Seriöst. Idiot. Eller hur! ![]()
24 nov, 2012 19:16 |
|
M4L13
Elev |
24 nov, 2012 19:26 |
|
Almson
Elev |
24 nov, 2012 19:40 |
|
Fang
Elev |
Var med i min tävling och vinn 70 galleoner
24 nov, 2012 19:51 |
|
Flismos
Elev |
OMR jag älskar godis♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
''Sometimes you poke the bear and other times the bear pokes you'' 24 nov, 2012 19:53 |
|
Tvilling
Elev |
Gissa vem som har skaffat blogg? That's right. ME: http://radioflacka.blogg.se/
∞ fanfiction: Grönt hjärta, rött blod; en friendzoned Slytherintjej och en söt heroisk Gryffindorkille ∞ 24 nov, 2012 19:54 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen