@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
24 nov, 2012 18:47 |
|
Kaiia
Elev |
InspiredPsycho:
Jag klarade mig ju bra på högstadiet, och det funkade i ettan och tvåan, även om jag mådde lite dåligt då också. Men nu... Trean på natur och med hur många rester som helst.... Oj... Låter som en rätt kul linje ändå, om jag inte valt natur hade jag lätt valt estet. Fast bild och inte teater. Säg till om det är nåt du behöver hjälp med, okej? ![]() ![]()
24 nov, 2012 18:49 |
|
Borttagen
|
Kaiia
Duktigt av dig! Jag bröt helt ihop i slutet av nian (fast då borde jag ha gått i ettan redan) Och att du går natur och har klarat av de första två åren Det är ändå helt okej, men min ångest och att jag mår så dåligt håller mig tillbaka. Liksom, jag stannar hemma och så. Och nu har jag varit sjuk i fem eller sex veckor, då får man ju ännu mer ångest. Och alla från klassen skriver om deras betyg, så sitter jag här och typ "Oh, jag som har missat nästan varenda prov vi hade" Tack, jag ska komma ihåg det! 24 nov, 2012 18:53 |
|
Knizzlare
Elev |
![]() Usch jag blir så jävla less på rasism, det är väl inte rasistiskt att säga negerbollar (men jag använder mig ändå inte av det namnet för det känns fel för mig typ, haha..) men den där kommentaren tyckte jag i alla fall var rasistisk och om det var menat att vara ett skämt, ett riktigt dåligt skämt. ._. ![]()
24 nov, 2012 18:53 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av Knizzlare: ![]() Usch jag blir så jävla less på rasism, det är väl inte rasistiskt att säga negerbollar (men jag använder mig ändå inte av det namnet för det känns fel för mig typ, haha..) men den där kommentaren tyckte jag i alla fall var rasistisk och om det var menat att vara ett skämt, ett riktigt dåligt skämt. ._. fyfan 29 likes
24 nov, 2012 18:57 |
|
Knizzlare
Elev |
Skrivet av Pixie: Skrivet av Knizzlare: ![]() Usch jag blir så jävla less på rasism, det är väl inte rasistiskt att säga negerbollar (men jag använder mig ändå inte av det namnet för det känns fel för mig typ, haha..) men den där kommentaren tyckte jag i alla fall var rasistisk och om det var menat att vara ett skämt, ett riktigt dåligt skämt. ._. fyfan 29 likes och nu har han 37 -.- hur fan tänker folk egentligen? ![]()
24 nov, 2012 18:58 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av Knizzlare: Skrivet av Pixie: Skrivet av Knizzlare: ![]() Usch jag blir så jävla less på rasism, det är väl inte rasistiskt att säga negerbollar (men jag använder mig ändå inte av det namnet för det känns fel för mig typ, haha..) men den där kommentaren tyckte jag i alla fall var rasistisk och om det var menat att vara ett skämt, ett riktigt dåligt skämt. ._. fyfan 29 likes och nu har han 37 -.- hur fan tänker folk egentligen? de tänker inte.
24 nov, 2012 18:59 |
|
Borttagen
|
Orkar inte
Tiden får inte gå så sjukt fort! D: 24 nov, 2012 18:59 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av Borttagen: Orkar inte Tiden får inte gå så sjukt fort! D: Vill du fortfarande uggla? :3 ♥
24 nov, 2012 19:00 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LunaLovegood1: Ja c: ♥Skrivet av Borttagen: Orkar inte Tiden får inte gå så sjukt fort! D: Vill du fortfarande uggla? :3 ♥ 24 nov, 2012 19:01 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen