@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Pixie
Elev |
Skrivet av Knizzlare: Skrivet av Pixie: Skrivet av Knizzlare: Skrivet av Pixie: okej jag hatar chokladen i chokladkalendrar och jag är annars värsta chokladfreaket eh hur kan du!? fett gott ju eller det beror ju på va de ä för chokladkalender men typ alla jag prövat har varit asgoda ♥ älska chokladkalenderchoklad! smakar gamlingschoklad. men nej så smaklöst är det verkligen inte! eller fortf beror på vilken men aaa nej alla choklader är lika vidriga uuh
24 nov, 2012 16:09 |
|
Tikis
Elev |
Skrivet av Pixie: Skrivet av Knizzlare: Skrivet av Pixie: Skrivet av Knizzlare: Skrivet av Pixie: okej jag hatar chokladen i chokladkalendrar och jag är annars värsta chokladfreaket eh hur kan du!? fett gott ju eller det beror ju på va de ä för chokladkalender men typ alla jag prövat har varit asgoda ♥ älska chokladkalenderchoklad! smakar gamlingschoklad. men nej så smaklöst är det verkligen inte! eller fortf beror på vilken men aaa nej alla choklader är lika vidriga uuh Skrivet av Pixie: Skrivet av Knizzlare: Skrivet av Pixie: Skrivet av Knizzlare: Skrivet av Pixie: okej jag hatar chokladen i chokladkalendrar och jag är annars värsta chokladfreaket eh hur kan du!? fett gott ju eller det beror ju på va de ä för chokladkalender men typ alla jag prövat har varit asgoda ♥ älska chokladkalenderchoklad! smakar gamlingschoklad. men nej så smaklöst är det verkligen inte! eller fortf beror på vilken men aaa nej alla choklader är lika vidriga uuh Skrivet av Pixie: Skrivet av Knizzlare: Skrivet av Pixie: Skrivet av Knizzlare: Skrivet av Pixie: okej jag hatar chokladen i chokladkalendrar och jag är annars värsta chokladfreaket eh hur kan du!? fett gott ju eller det beror ju på va de ä för chokladkalender men typ alla jag prövat har varit asgoda ♥ älska chokladkalenderchoklad! smakar gamlingschoklad. men nej så smaklöst är det verkligen inte! eller fortf beror på vilken men aaa nej alla choklader är lika vidriga uuh choklad ägeeer juuu
24 nov, 2012 16:10 |
|
Twix
Elev |
Har precis bakat pepparkakor :'D ♥
24 nov, 2012 16:11 |
|
Pixie
Elev |
24 nov, 2012 16:11 |
|
Solkatten
Elev |
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 24 nov, 2012 16:11 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
24 nov, 2012 16:12 |
|
Twix
Elev |
Då har du inte smakat mina underbara pepparfiskar! Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av Twix: Har precis bakat pepparkakor :'D ♥ Å nu måste du bjuda mig ehm............vi får se 24 nov, 2012 16:14 |
|
Borttagen
|
Jag kommer seriöst ihåg när jag var så uppspelt för att vi snart ndde 7777-sidor här i Intressekubben. Det var inte alls länge sedan.
OCH NU ÄR VI SNART UPPE I 9000. 24 nov, 2012 16:14 |
|
M4L13
Elev |
24 nov, 2012 16:15 |
|
Kaiia
Elev |
24 nov, 2012 16:15 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen