Det bästa med Fred & George
Forum > Harry Potter > Det bästa med Fred & George
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Anapneo
Elev |
16 okt, 2011 14:41 |
|
Borttagen
|
På den tror jag George är den som är bakerst. Födelsemärket kanske bara inte syns från den vinkeln, det är ju bara 2 prickar liksom Xd
16 okt, 2011 14:44 |
|
grodan-boll
Elev |
16 okt, 2011 14:53 |
|
Borttagen
|
Skrivet av grodan-boll: Är inte George längst fram? (; Efter att ha zoomat in så tror jag att du har rätt, tror att jag kan granska ett ärr på ögonbrynet på den bakersta tvillingen x) Sry, my bad ;P 16 okt, 2011 15:05 |
|
MajPej<3
Elev |
16 okt, 2011 15:47 |
|
Borttagen
|
De är inte bara kul, de är de roligaste, bästa, mest awesome:a personerna som finns
16 okt, 2011 16:03 |
|
Borttagen
|
^that was like if Dumbledore spoked
'We're going to have to watch our step, George,' said Fred, pretending to tremble, 'with these two on our case…' 'Yeah, it looks like our law-breaking days are finally over,' said George, shaking his head ♥♥ 16 okt, 2011 17:55 |
|
Borttagen
|
^
LOOOOOVE! ♥ Den fick mig genast att tänka på......: 'What are Fred and I, next-door neighbours?' said George indignantly… 16 okt, 2011 17:58 |
|
Borttagen
|
Fred: 'Anyway… we've decided we don't care about getting into trouble any more.'
'Have you ever?' asked Hermione. 'Course we have,' said George. 'Never been expelled, have we?' 'We've always known where to draw the line,' said Fred. 'We might have put a toe across it occasionally,' said George. 'But we've always stopped short of causing real mayhem,' said Fred. 'But now?' said Ron tentatively. 'Well, now –' said George. '– what with Dumbledore gone –' said Fred. '– we reckon a bit of mayhem –' said George. '– is exactly what our new Head deserves,' said Fred. LOVE ♥♥ 16 okt, 2011 18:04 |
|
Borttagen
|
Åhh...♥
De är så grymma i 5:an, så rebelliska och... ja, allt! ♥ 16 okt, 2011 18:11 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen