Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Det bästa med Fred & George

Forum > Harry Potter > Det bästa med Fred & George

1 2 3 ... 88 89 90 ... 236 237 238
Användare Inlägg
Anapneo
Elev

Avatar


Ja! Eller hur...


EDIT: https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fimages.wikia.com%2Fharrypotter%2Ffr%2Fimages%2F8%2F8b%2FFred_and_George_Weasley_%28HBP_promo%29.jpg

man ser det inte på dom andra bilderna heller! wierd...

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fdata.whicdn.com%2Fimages%2F12232616%2Ftumblr_lonplzulDM1qczbm0o1_500_large.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F27.media.tumblr.com%2Ftumblr_lq5usgFffW1qckbr7o8_250.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F30.media.tumblr.com%2Ftumblr_lq5usgFffW1qckbr7o1_250.gif

16 okt, 2011 14:41

Borttagen

Avatar


På den tror jag George är den som är bakerst. Födelsemärket kanske bara inte syns från den vinkeln, det är ju bara 2 prickar liksom Xd

16 okt, 2011 14:44

grodan-boll
Elev

Avatar


Är inte George längst fram? (;

SpellHallow44 @ Pottermore http://spellhallow.tumblr.com/

16 okt, 2011 14:53

Borttagen

Avatar


Skrivet av grodan-boll:
Är inte George längst fram? (;


Efter att ha zoomat in så tror jag att du har rätt, tror att jag kan granska ett ärr på ögonbrynet på den bakersta tvillingen x)
Sry, my bad ;P

16 okt, 2011 15:05

MajPej<3
Elev

Avatar


jag tycker Fred och George är kul!

Ny användare ---> Skyfall|Detta konto används inte längre

16 okt, 2011 15:47

Borttagen

Avatar


De är inte bara kul, de är de roligaste, bästa, mest awesome:a personerna som finns

16 okt, 2011 16:03

Borttagen

Avatar


^that was like if Dumbledore spoked

'We're going to have to watch our step, George,' said Fred, pretending to tremble, 'with these two on our case…'
'Yeah, it looks like our law-breaking days are finally over,' said George, shaking his head ♥♥

16 okt, 2011 17:55

Borttagen

Avatar


^
LOOOOOVE! ♥

Den fick mig genast att tänka på......:
'What are Fred and I, next-door neighbours?' said George indignantly…

16 okt, 2011 17:58

Borttagen

Avatar


Fred: 'Anyway… we've decided we don't care about getting into trouble any more.'
'Have you ever?' asked Hermione.
'Course we have,' said George. 'Never been expelled, have we?'
'We've always known where to draw the line,' said Fred.
'We might have put a toe across it occasionally,' said George.
'But we've always stopped short of causing real mayhem,' said Fred.
'But now?' said Ron tentatively.
'Well, now –' said George.
'– what with Dumbledore gone –' said Fred.
'– we reckon a bit of mayhem –' said George.
'– is exactly what our new Head deserves,' said Fred.

LOVE ♥♥

16 okt, 2011 18:04

Borttagen

Avatar


Åhh...♥
De är så grymma i 5:an, så rebelliska och... ja, allt! ♥

16 okt, 2011 18:11

1 2 3 ... 88 89 90 ... 236 237 238

Forum > Harry Potter > Det bästa med Fred & George

Du får inte svara på den här tråden.