the new school Dimond high
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> the new school Dimond high
|
Borttagen
|
" Kommer låta kronan bestämma om jag ska väcka dig igen eller inte " sa Isac och såg på Theo.
15 nov, 2015 20:23
|
|
Borttagen
|
"strunt i vad kronan säger jag ska sova" sa Theodore lite sömnigt och la sig igen.
15 nov, 2015 20:24
|
|
Borttagen
|
" Varför det sömtuta? " frågade Isac och tänkte tråkmåns man kan va då.
15 nov, 2015 20:25
|
|
Borttagen
|
"För att jag är trött och vill inte gå på någon lektion idag" sa Theodore lite låt.
15 nov, 2015 20:27
|
|
Borttagen
|
" Där ser man skyll dig själv om du får läxor " sa Isac och reste sig han orkade inte hålla på.
" Vi ses efter skolan törnrosa " sa Isac och gick ut ur rummet.
15 nov, 2015 20:30
|
|
Borttagen
|
15 nov, 2015 20:31
|
|
Borttagen
|
Isac gick till klassrummet och satte sig på sin plats han suckade säg inte att det är bara han här av alla elever i klassen.
15 nov, 2015 20:33
|
|
Borttagen
|
Bucky gick in i klassrummet och märkte att bara Isac var där.
"um jag skulle meddela om att vi är lediga idag. våran lärare är hemma och är sjuk" sa Bucky
15 nov, 2015 20:34
|
|
Borttagen
|
" hm där ser man " sa Isac och tänkte vad gör man då den här dagen?. Han gillade inte lediga dagar eftersom han sällan hade något att göra den dagen.
15 nov, 2015 20:35
|
|
Borttagen
|
"föresten har du sett Dante?" frågade Bucky lite osäkert.
15 nov, 2015 20:36
|
Du får inte svara på den här tråden.