Hp roll med J_J
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Hp roll med J_J
|
Borttagen
|
" Jag har bettet mig som en skitstövel när du så snällt frågade dina föräldrar om jag fick fira med er" sa Ari och nu kom tårarna.
8 sep, 2015 21:24
|
|
Borttagen
|
Eric usckar
-du har humör men det e lugnt
sa han lugnt
Wilma kolalde på drake och vilel ha sva
8 sep, 2015 21:26
|
|
Borttagen
|
Ari satt sig ner på sängen och grät.
8 sep, 2015 21:26
|
|
Borttagen
|
Eric drog henne till sig direkt
8 sep, 2015 21:28
|
|
Borttagen
|
8 sep, 2015 21:29
|
|
Borttagen
|
ERic höll om henne
Wilma suckar och petar till ERic försktigti
8 sep, 2015 21:30
|
|
Borttagen
|
Ari slutade efter en stund att gråta.
8 sep, 2015 21:32
|
|
Borttagen
|
Eric log
-OejF?r
gåade han
Wilma kolladep Drake
-jag vill gå en runda eller något?
frågade tgh
8 sep, 2015 21:34
|
|
Borttagen
|
" Okej" sa Ari och kröp ihop i Erics famn.
8 sep, 2015 21:35
|
|
Borttagen
|
ERic log och pillar i henes hår
Wilma sucka
r-DRake snälla
sa hon
8 sep, 2015 21:36
|
Du får inte svara på den här tråden.