Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys

1 2 3 ... 88 89 90 ... 95 96 97
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Gwen
"Jag åker tillbaks till den tiden vi var i skogen, och räddar oss."

30 aug, 2015 14:03

Borttagen

Avatar


Jenn
Jag nickar.
"Men det är väll farligt?" äger jag,

30 aug, 2015 14:05

Borttagen

Avatar


Gwen
Jag nickar.
"Jo. Men Kayla kommer aldrig tro mig annars. Och jag måste säga att jag inte gillade att ha en kniv i handen."

30 aug, 2015 14:06

Kaylin
Elev

Avatar


Spoiler:
Tryck här för att visa!JAPP!! Min förstjänst... Igen... Jag har startat Mordsaken, och vilsesakimojsen! Sorry, om det är jobbigt!

Kayla
-
"Fan, Joey! Ta dig samman! Jag har knivarna på mig, om det skulle vara så!" Jag grabbar tag i Joeys axel, och håller fast honnom, så att han inte ska springa iväg. "Jag kan gå och kolla vad det är, om ingen annan vill..." Säger jag tankfullt. "Jag har ändå vapen..."

Go Fuck yourself you damn cereal

30 aug, 2015 22:34

JossiMarauder
Elev

Avatar


Jossan
-
”Gör det du” sadejag och nickade tyst. Jag frös i den kalla vinden och modet hade sjunkit helt.

So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb

30 aug, 2015 22:36

Kaylin
Elev

Avatar


Kayla
-
Jag nickar mot Jossan, och drar fram knivarna, ifallatt. Jag går mot det håll där det knakade där stod...

Spoiler:
Tryck här för att visa!
HJÄLP! Idéer! Jag kommer inte på ngt!

Go Fuck yourself you damn cereal

30 aug, 2015 22:38

Borttagen

Avatar


Spoiler:
Tryck här för att visa!Hagrid xD

31 aug, 2015 07:32

Kaylin
Elev

Avatar


Spoiler:
Tryck här för att visa! NEJ?? Det är ju KONSTIGARE en att ha en pilbåge i rygsäcken! x)

Go Fuck yourself you damn cereal

31 aug, 2015 13:31

Borttagen

Avatar


Spoiler:
Tryck här för att visa!Men Voldie då? xD

31 aug, 2015 16:37

Borttagen

Avatar


Spoiler:
Tryck här för att visa!Asså påriktigt kaylin?

Tror du att du har en chans mot en mördare som eventuellt är voldie? XD

31 aug, 2015 18:26

1 2 3 ... 88 89 90 ... 95 96 97

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys

Du får inte svara på den här tråden.